GUE i dlaczego jest to takie ważne? Część I. I = INTRO (wprowadzenie) Zacznij od WSTĘPU. który przykuwa uwagę od samego początku Rozdział 1. Zadawaj pytania: „Czy wiedzieliście?” Rozdział 2. Pokaż im rybę Rozdział 3. Podziel się tym. co rzadkie Rozdział 4. Zamień „nie” w „tak” Rozdział 5. Nakręć się pozytywnie Część II. N = NEW (nowe) Nie wystarczy. by była to prawda – chodzi o coś NOWEGO Rozdział…

GUE i dlaczego jest to takie ważne? Część I. I = INTRO (wprowadzenie) Zacznij od WSTĘPU. który przykuwa uwagę od samego początku Rozdział 1. Zadawaj pytania: „Czy wiedzieliście?” Rozdział 2. Pokaż im rybę Rozdział 3. Podziel się tym. co rzadkie Rozdział 4. Zamień „nie” w „tak” Rozdział 5. Nakręć się pozytywnie Część II. N = NEW (nowe) Nie…

Published by admin in31 sierpnia 2022
Tagi: , , , , , , ,

GUE i dlaczego jest to takie ważne? Część I. I = INTRO (wprowadzenie) Zacznij od WSTĘPU. który przykuwa uwagę od samego początku Rozdział 1. Zadawaj pytania: „Czy wiedzieliście?” Rozdział 2. Pokaż im rybę Rozdział 3. Podziel się tym. co rzadkie Rozdział 4. Zamień „nie” w „tak” Rozdział 5. Nakręć się pozytywnie Część II. N = NEW (nowe) Nie wystarczy. by była to prawda – chodzi o coś NOWEGO Rozdział…

Kategoria: Fragment

314678

39.90: 1

Cena:

1:


Znajdziesz je w tej książce.

Sam Horn. specjalistka z zakresu komunikacji i autorka wielu bestsellerowych książek. przedstawia konkretne techniki pozwalające zainteresować twoich odbiorców i skłonić ich. by odłożyli wszystko na bok i skoncentrowali swoją uwagę na tobie i twoich słowach.

Jej ośmioetapowy proces INTRIGUE pokazuje. w jaki sposób przekształcić nudne i przeładowane treścią przekazy w spójną. przekonującą i skuteczną komunikację dwustronną. Horn na bazie konkretnych case studies omawia m.in. innowacyjne sposoby inicjowania konwersacji podczas spotkań networkingowych. wyjaśnia. jak zbudować atmosferę zaciekawienia podczas wystąpienia na scenie czy jak skupić uwagę inwestorów za pomocą krótkiej prezentacji. Jeżeli chcesz skutecznie dotrzeć do kogoś ze swoim przekazem. musisz przygotować interesującą treść. która ZAINTRYGUJE twojego rozmówcę.

Kategoria: Ekonomia i biznes

 

Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zro­bić. by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania?

Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina. guru marketingu. niemal nigdy nie są dłuższe niż 200 słów.

Według magazynu „Fast Company” jedna osoba na cztery rezygnuje z przeglądania strony internetowej. jeśli jej treść ładuje się dłużej niż cztery sekundy. Mamy do czynienia z prawdziwą epidemią braku cierpliwości. a jednocześnie cierpimy na alienację i niedobór uwagi. Na szczęście są sposoby pozwalające pokonać chroniczne rozproszenie uwagi odbiorców.

ISBN: 978-83-287-1512-7

Cena: 9999

978-83-287-1512-7:



melissa ashley, proces kafki pdf, to co bliskie sercu pdf, cześć giniemy, po drugiej stronie muru, sztuka kochania poeta rzymski, stulecie winnych tom 1, człowiek ilustrowany, szukajac diagnozy, master of orion iii, atramentowe serce, jerzy górski książka, html dla początkujących, samantha young sztuka uwodzenia pdf, wolutrauma, książki erotyk romans pdf doci, mróz oskarżenie pdf chomikuj, mówca umarłych, uncharted 4 jak przejsc, tomasz piątek macierewicz, czytanie książek online, dynastia miziołków pdf za darmo, cytara…