szej przygody jego życia.

szej przygody jego życia. Kategoria: Autor Alice Rosalie Reystone ISBN: 978-83-8146-888-6 Cena: 9999 978-83-8146-888-6: Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone Kategoria: Poradniki Skrzynka pełna udanych rozmów „Dziękuję. nie jestem zainteresowany”. „Ten abonament to zwykłe złodziejstwo”. „U konkurencji jest taniej”. „To ja się jeszcze zastanowię”.…

Published by admin in18 lipca 2022
Tagi: , , , , , ,

szej przygody jego życia.

Kategoria: Autor

Alice Rosalie Reystone

ISBN: 978-83-8146-888-6

Cena: 9999

978-83-8146-888-6:


Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone

Kategoria: Poradniki

Skrzynka pełna udanych rozmów

„Dziękuję. nie jestem zainteresowany”. „Ten abonament to zwykłe złodziejstwo”. „U konkurencji jest taniej”. „To ja się jeszcze zastanowię”. Kiedy słyszysz te zdania podczas rozmowy telefonicznej. przeczuwasz szybki jej koniec. Co robisz? Poddajesz się? Zadajesz niewłaściwe pytania? Nerwowo żonglujesz rabatami? A może wdajesz się w słowne przepychanki? To typowe błędy działającego spontanicznie telemarketera. Niestety. nie tylko powodują one utratę klienta. ale przede wszystkim mocno obniżają skuteczność pracy. A przecież to wyniki decydują o stanie Twojego konta bankowego.

Najwyższy czas coś z tym zrobić. Teraz. Właśnie tak powinno się wprowadzać zmiany w praktyce telemarketingowej – od ręki. z marszu. najlepiej dziś. by już jutro poczuć poprawę. W teorii brzmi to dobrze. ale co z praktyką? W praktyce także nie będzie trudno. jeśli tylko sięgniesz po tę książkę. Skorzystaj z doświadczeń Bartłomieja Stolarczyka. trenera i coacha telemarketerów. który o tym fachu wie tak dużo. że stworzył swoistą skrzynkę narzędziową. Jego narzędzia przydadzą Ci się na pewno. niezależnie od tego. czy telefon służy Ci do sprzedaży czy do obsługi klienta. Będą skuteczne w rękach telemarketerów pracujących z klientami indywidualnymi i tych działających w sektorze B2B. Pomogą także operatorom help desku. doradcom technicznym i konsultantom obsługi klienta w biznesie czy sektorze publicznym.

* Drugie wydanie książki poszerzono o zagadnienia. które sam autor i Czytelnicy pierwszego wydania uznali za warte rozwinięcia i uzupełnienia.

Bartłomiej Stolarczyk skupia się na najistotniejszych aspektach sprzedaży telefonicznej. przedstawia proste i skuteczne narzędzia. które odnoszą się do naszych realiów biznesowych. Analizuje wiele codziennych sytuacji z pracy telemarketera i pokazuje. jak wykorzystać je w taki sposób. aby jego praca była jak najefektywniejsza. W żadnej innej książce nie znalazłem tak użytecznego opisu radzenia sobie z trudnym klientem i propozycji wyjścia z kłopotliwych sytuacji oraz przykładów rozmów z klientami odnoszących się do tak różnych branż i grup klientów.

Marcin Piotrowski. menedżer działu sprzedaży. Nowoczesna Firma SA. www.nf.pl

Sprzedawcy pracujący w naszej firmie od lat swoje sukcesy budują. korzystając ze wskazówek zawartych w tej książce. To lektura obowiązkowa dla każdej osoby podejmującej kontakt telefoniczny z klientem. Znakomite narzędzie służące do podniesienia efektywności. a tym samym do zwiększenia sprzedaży. Gorąco polecam!

Maciej Dąbrowski. kierownik działu sprzedaży. księgarnia i hurtownia Taniej Książki – Księgarnia Tuliszków. www.ksiegarnia-tuliszkow.pl

Książka prezentuje kompleksowe ujęcie zagadnienia sprzedaży przez telefon. To także niezwykle wartościowe źródło wiedzy. zarówno dla debiutantów. jak i weteranów działów sprzedaży. Obowiązkowa pozycja dla każdego. kto zajmuje się kontaktami z klientem.

Michał Zdybel. OrtoFan. www.ortofan.pl

Kilka lat temu w moje ręce wpadło pierwsze wydanie książki Perswazyjny telemarketing Bartłomieja Stolarczyka. Byłem pod wielkim wrażeniem. jak wiele wartościowej wiedzy ona zawiera. Wtedy też poprosiłem Bartka. by przeprowadził szkolenie w naszej firmie. To było wyjątkowe doświadczenie dla całego zespołu. Wiedza zawarta w tej publikacji jest ponadczasowa. Niech najlepszą rekomendacją do zapoznania się z tą książką będzie fakt. iż obecni liderzy sprzedaży w naszej organizacji po dziś dzień trzymają na biurku swój egzemplarz Perswazyjnego telemarketingu. czerpiąc z niego wiedzę i motywację do dalszej pracy. Jako dyrektor działu sprzedaży telefonicznej mogę z czystym sumieniem polecić tę książkę osobom. których kariera zawodowa jest związana z handlem przez telefon. Na pewno się nie zawiedziecie. a umiejętności. jakie zyskacie. pomogą Wam osiągnąć najambitniejsze cele.

Adam Bieluczyk. dyrektor sprzedaży. Grupa Biznes Polska. www.gbp.pl

Pragniesz spróbować swoich sił w obsłudze klienta przez telefon? Jako mapę pozwalającą dotrzeć do celu polecam Ci książkę Perswazyjny telemarketing. Książka napisana jest dla „sportowców” nieustających w ciągłej walce o zwycięstwo. które oznacza dla nich bycie mistrzem w rozumieniu potrzeb i rozwiązywaniu problemów innych. Mistrz. leader. zwycięzca – to perswazyjny telemarketer. czyli po prostu osoba. która doskonale rozumie. po co wykonuje swój zawód. i zawsze jest po drugiej stronie słuchawki. kiedy potrzebują jej inni. Dzięki zawartym w książce poradom uświadomisz sobie. które z Twoich cech mogą być przydatne w pracy telemarketera. a które mogą Ci ją utrudniać. Ta wiedza już na starcie pozwoli Ci oszacować Twoje umiejętności i wyposaży Cię w narzędzia niezbędne do walki o mistrzostwo.

Czas odnieść sukces! Perswazyjny telemarketing to Twoja mapa z bardzo dobrze opisaną legendą. Polecam.

Maria Sznuk-Olewczyńska – współzałożycielka Centrum Informacji o Ochronie Własności Przemysłowej i zastępca dyrektora w departamencie zgłoszeń w Urzędzie Patentowym RP. www.uprp.pl

Informację o drugim wydaniu książki Perswazyjny telemarketing przyjąłem z dystansem. Pierwsze wydanie wydawało mi się kompletne i wyczerpujące wszystkie aspekty sprzedaży przez telefon. Jak bardzo się myliłem. przekonałem się już po przeczytaniu kilkunastu stron. Notatki. podkreślenia. zapiski. które zacząłem robić. pochłonęły mnie całkowicie. Kolejne rozdziały uzmysłowiły mi. jak wiele pracy ja i zespół powinniśmy jeszcze wykonać. aby przestać być „ślepą kurą”. Zarówno tę. jak i poprzednie książki Bartłomieja Stolarczyka cechuje prosty i zrozumiały język. dzięki czemu czyta się z przyjemnością. Drugie wydanie pozwoliło mi odświeżyć spojrzenie na niektóre aspekty sprzedaży telefonicznej w firmie.

Książka jest zbiorem gotowych rozwiązań i może służyć jako instrukcja dla nowego pracownika oraz – co bardzo ważne dla mnie – pogłębiać wiedzę doświadczonych handlowców. Jest również idealnym narzędziem szkoleniowym. gdyż każdy rozdział to osobny temat do rozważań i analiz. dzięki którym można uczyć się dobrych nawyków sprzedażowych i doprowadzić do tego. by rozmowy były perfekcyjne.

Każda strona i każdy rozdział przekonują. jak przyjemna i satysfakcjonująca może być praca sprzedawcy przez telefon. kiedy zastosujemy kilka prostych i czytelnych zasad.
Jednak najważniejszą wartością tej książki jest dla mnie bardzo etyczne i przejrzyste podejście do sprzedaży telefonicznej. Książka ta pozwala mi sięgnąć po konkretne przykłady. by w prosty sposób wyjaśnić handlowcom różnice między perswazją i manipulacją. Podsumowując – jest to kompendium wiedzy i praktycznych zasad sprzedaży telefonicznej. przydatne dla szefów oraz zarówno nowych. jak i już doświadczonych sprzedawców.

Polecam

Sebastian Ząbek. GJC Inter Media Sp. z o.o.. organizator targów RemaDays. www.gjc.pl

Autor: Bartłomiej Stolarczyk

Cena: 39.90

Bartłomiej Stolarczyk: MP3


Mąż przez zasiedzenie

Kategoria: Powieści i opowiadania

Morderstwo. tajemnicza willa i dama do towarzystwa. Zagadka historyczna. fochy starszej pani i niespodziewane uczucie.

Patrycja zostaje zaskoczona propozycją pracy u profesora Zygmunta Tofla jako… dama do towarzystwa. Łamane przez opiekunka i asystentka. Ma się zajmować starszym panem. ale też poszukiwać rozmaitych dokumentów. które doprowadzą ją do niespodziewanego odkrycia. Pomaga jej syn profesora. Mateusz. który potrafi grać w szachy. ale równie chętnie tropi przestępców. Bo profesor – miły. starszy pan – zaczyna się nagle dziwnie zachowywać. A w starej. zabytkowej wilii z ogrodem dochodzi do niewyjaśnionych zdarzeń. Zupełnie jakby ktoś czyhał na życie profesora. choć ten konsekwentnie wszystkiemu zaprzecza. Żeby chronić swojego pracodawcę. Patrycja przeprowadza się do willi. ale razem ze swoją ciotką. która porusza się na wózku i ma dość paskudny charakter. Wybucha potworne zamiesz

ISBN:

Cena: 9999

:


town. But the Rubins are not alone. A mysterious man is traveling with them. a stranger described by witnesses as handsome and charming but otherwise unremarkable. And the deeper Tess digs. the more she suspects that the motive behind Natalies reckless flight lies somewhere in the gap between what Rubin will not say and what he refuses to believe.An intricate web of betrayal and vengeance is beginning to unfold. Suddenly. much more than one mans future happiness and stubborn pride are in peril. For the lives of three innocent children are dangling by the slenderest of threads.

Kategoria: Autor

Laura Lippman

ISBN:

Cena: 9999

:


wydania

Kategoria: 2020

Oprawa

: Format

Cena:

Format:



biochemia harpera ilustrowana, demony normandii, hold you close pdf, ivy alexandra, instytucje gospodarki rynkowej, czarni paweł reszka, mnożenie i dzielenie w zakresie 100 sprawdzian klasa 3, stephen king miasteczko salem pdf, list do koryntian streszczenie, nie wywołuj wilka z lasu, szkoła avalon, dotkniecie pustki, opowiadania bizarne chomikuj, darmowe e-book, piesek hau hau, katarzyna wolszczak, to co musimy utracić pdf, kai strittmatter…