Open Wounds: A Native American Heritage

Open Wounds: A Native American Heritage Kategoria: Pozostałe Alexandra Ziolkowska-Boehm’s “Open Wounds: A Native American Heritage”was inspired by her great uncle. sculptor KorczakZiolkowski. who in response to the Lakota Sioux Indian Chief Henry Standing Bear’s request “tell my story in stone”.decided to sculpt Sioux Chief Crazy Horse from a mountain in the Black Hills of…

Published by admin in31 maja 2022
Tagi: , , , , , , ,

Open Wounds: A Native American Heritage

Kategoria: Pozostałe

Alexandra Ziolkowska-Boehm’s “Open Wounds: A Native American Heritage”was inspired by her great uncle. sculptor KorczakZiolkowski. who in response to the Lakota Sioux Indian Chief Henry Standing Bear’s request “tell my story in stone”.decided to sculpt Sioux Chief Crazy Horse from a mountain in the Black Hills of South Dakota. Ziolkowska–Boehm explores the real story of Crazy Horse. as well as the real story of the American Indians. She discoversthe incredible role Indians played in the World Wars. and she also learns that Indians and their languages and customs are unique to each tribe.Her extensive visits to reservations in South Dakota. Texas. Montana. Wisconsin. and Oklahoma reveal the trials and truths of the Indians’ past and the road that led them to where they are today. One-on-one interviews with well-known leaders in Indian communities expose the evolution of the American Indian tribes and their pas

Autor: Agnieszka Mielech

Cena: 10.90

Agnieszka Mielech: MP3


Emi i Tajny Klub Superdziewczyn. Tom 10. Polarna wyprawa

Kategoria: Literatura młodzieżowa

Emi i Tajny Klub Superdziewczyn marzy o dołączeniu do zagadkowej Polarnej Wyprawy. Przyjaciele zrobią wszystko. aby stać się częścią ekspedycji. która wyruszy w góry jeździć na nartach i spędzać czas z psami husky. Czekają ich niezwykłe przygody i mnóstwo sportowych atrakcji: nocleg na śniegu w tipi. jazda w prawdziwym psim zaprzęgu i pasowanie na polarników! Kolejna tajna misja przyniesie nowe przyjaźnie i udowodni. że dla paczki nie ma rzeczy niemożliwych.

Autor: Agnieszka Mielech

Cena: 10.90

Agnieszka Mielech: MP3


031

Kategoria: 19.99

1

9999:

Cena:

:


cenne – wyzwolili rój. Wojna jest coraz bliżej. a ludzkość nie ma szans na zwycięstwo. jeśli Jardir i Arlen wraz z żoną Renną nie zdołają narzucić swej woli schwytanemu księciu demonów. Muszą bowiem zmusić podstępną istotę. by zaprowadziła ich do Otchłani. gdzie Matka Demonów rodzi nieprzeliczoną armię.

Pozostawiwszy swym najbliższym. Leeshy. Ineverze. Ragenowi oraz Elissie. zadanie zjednoczenia ludności skłóconych Wolnych Miast i poprowadzenia ich na wojnę z rojem. Arlen. Jardir i Renna wyruszają na desperacjką wyprawę w najciemniejsze głębiny świata. by stoczyć walkę ze złem. Żadne z nich nie oczekuje. iż zdoła powrócić na powierzchnię.

Kategoria: Autor

Peter V. Brett

ISBN: 978-83-7964-466-7

Cena: 9999

978-83-7964-466-7:


Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Kategoria: Pozostałe

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie. że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie. że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie. że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz. że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak. i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu. ale przyszłość. która zbliża się wielkimi krokami. „Harvard Business Review” uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.

Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada. założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie – od teorii gier. poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie. aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk. takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi. dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej. skłonisz ludzi do tego. by zechcieli w nią grać!

 


 

Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi. że „zarabia na życie opowiadaniem historii„. Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA. która buduje silne marki klientów. snując ich opowieści za pomocą technik takich. jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców). jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora. Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak „Brief”). ale prowadzi także blog oraz podcast „Mała Wielka Firma”. Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy „B”.

 

 

Patroni medialni:

 

Autor: Paweł Tkaczyk

Cena: 29.90

Paweł Tkaczyk: MP3



nauka rysowania dla dzieci pdf, edda poetycka pdf, olimpiada szachowa batumi, 7 eskadra myśliwska, michael haag, afa skala pdf, miłość nieodwzajemniona, nie prosiliśmy o skrzydła, wielka księga koszykówki, amerykański sen sam walton, grzegorz suliński, nieidealnie dopasowani, stanisław bęza nowe repetytorium z gramatyki języka niemieckiego pdf, historia antykultury pdf, wielka historia.pl, grzegorczykowa, moja tesla, audio-book.net.pl jak pobierać, daj mi wstążkę błękitną…