torką kilku książek o nowych przygodach Herculesa Poirot.
Holly Brown
Amerykańska autorka thrillerów. która na co dzień prowadzi własny gabinet psychoterapii. Jej książki zyskały uznanie na Zachodzie. ale nie zostały dotąd wydane w Polsce. Autorka szczególnie dba o wątki konfliktów psychologicznych między bohaterkami. o których pisze.
Kategoria: Autor
B.A. Paris. Sophie Mackintosh. Sophie Hannah
ISBN: 978-83-8215-084-1
Cena: 9999
978-83-8215-084-1:
Normalni ludzie
Kategoria: Powieści i opowiadania
Jedna z najgłośniejszych powieści 2018 roku!
Sally Rooney. nazywana Salingerem doby Instagrama. w Normalnych ludziach opowiada o trudnej miłości wplątanej w skomplikowane. zhierarchizowane relacje organizujące świat. w którym nastoletni bohaterowie muszą się odnaleźć. Rooney udowadnia. że o miłości nie napisano jeszcze ostatniego słowa.
Marianne i Connell żyją tuż obok siebie. choć pochodzą z dwóch różnych światów. Mieszkają w niewielkim mieście. jednym z tych. z których chce się jak najszybciej uciec. Chodzą do tej samej szkoły. ale na korytarzu mijają się bez słowa. unikają swoich spojrzeń. chociaż łączy ich więcej niż wspólne lekcje. Ukrywanie tej znajomości nie jest trudne. komplikacje zaczynają się wtedy. gdy między dwojgiem nastolatków budzi się uczucie.
Powieść Normalni ludzie nominowana była do Nagrody Bookera oraz otrzymała Costa Book
ISBN: 978-83-8125-876-0
Cena: 9999
978-83-8125-876-0:
Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
Kategoria: Pozostałe
Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!
Wyobraź sobie. że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie. że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie. że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz. że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak. i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu. ale przyszłość. która zbliża się wielkimi krokami. „Harvard Business Review” uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada. założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie – od teorii gier. poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie. aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk. takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi. dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej. skłonisz ludzi do tego. by zechcieli w nią grać!
Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi. że „zarabia na życie opowiadaniem historii„. Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA. która buduje silne marki klientów. snując ich opowieści za pomocą technik takich. jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców). jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora. Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak „Brief”). ale prowadzi także blog oraz podcast „Mała Wielka Firma”. Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy „B”.
Patroni medialni:
Autor: Paweł Tkaczyk
Cena: 29.90
Paweł Tkaczyk: MP3
hylka, eksperymenty medyczne w obozach koncentracyjnych, szansa vi keeland, jedwabne szlaki. nowa historia świata, camilla läckberg syrenka pdf, mateusz żyła, interna szczeklika 2015, sztuka zwyciestwa, zabojstwo w orient express, iluzja percepcji pdf, kazimierz czarnecki, nekroskop audiobook, wolha redna, ziemkiewicz prostytutki, tołstoj wojna i pokój, sadowa lidia…