żyły się cieniem na jego dorosłym życiu. Ćwierć wieku później pełen obaw wraca do rodzinnej miejscowości.

Ku swojemu przerażeniu odkrywa. że historia się powtarza. W okolicy dochodzi do serii morderstw zainspirowanych zbrodnią sprzed ćwierć wieku. Duchy przeszłości. te prawdziwe i te tylko wymyślone. wciąż go prześladują.

„W mrocznym świecie stworzonym przez Northa ciężko odróżnić to. co dzieje się naprawdę od tego. co tylko się przyśniło… W pewnym momencie wszystko wydaje się koszmarem. Druga powieść autora trzyma w napięciu równie mocno jak debiut. a do tego jest jeszcze bardziej przerażająca”.
Alex Michaelides

„Zanim ta pokręcona historia dotrze do końca. czeka was mnóstwo niespodzianek. Genialny. niesamowicie przerażający thriller. Jeśli jesteście fanami Stephena Kinga. prawdopodobnie pokochacie też Alexa Northa”.
Library Journal

„Spodziewajcie się. że powieść Northa

żyły się cieniem na jego dorosłym życiu. Ćwierć wieku później pełen obaw wraca do rodzinnej miejscowości. Ku swojemu przerażeniu odkrywa. że historia się powtarza. W okolicy dochodzi do serii morderstw zainspirowanych zbrodnią sprzed ćwierć wieku. Duchy przeszłości. te prawdziwe i te tylko wymyślone. wciąż go prześladują. „W mrocznym świecie stworzonym przez Northa ciężko odróżnić to.…

Published by admin in24 listopada 2021
Tagi: , , , ,

żyły się cieniem na jego dorosłym życiu. Ćwierć wieku później pełen obaw wraca do rodzinnej miejscowości.

Ku swojemu przerażeniu odkrywa. że historia się powtarza. W okolicy dochodzi do serii morderstw zainspirowanych zbrodnią sprzed ćwierć wieku. Duchy przeszłości. te prawdziwe i te tylko wymyślone. wciąż go prześladują.

„W mrocznym świecie stworzonym przez Northa ciężko odróżnić to. co dzieje się naprawdę od tego. co tylko się przyśniło… W pewnym momencie wszystko wydaje się koszmarem. Druga powieść autora trzyma w napięciu równie mocno jak debiut. a do tego jest jeszcze bardziej przerażająca”.
Alex Michaelides

„Zanim ta pokręcona historia dotrze do końca. czeka was mnóstwo niespodzianek. Genialny. niesamowicie przerażający thriller. Jeśli jesteście fanami Stephena Kinga. prawdopodobnie pokochacie też Alexa Northa”.
Library Journal

„Spodziewajcie się. że powieść Northa

Kategoria: Pozostałe

Nowy elektryzujący thriller Alexa Northa. autora bestellerowego Szeptacza. który znalazł się na krótkiej liście CWA Daggers 2020.

„Jeżeli podobał wam się Szeptacz. ta książka was zachwyci”.

Alex Michaelides

Rytualne morderstwo. nawiedzone przez złe moce miasteczko. budząca paniczny strach postać Czerwonorękiego oraz przytłaczająca atmosfera nadciągającej katastrofy. Ta historia wciąga. trzyma w napięciu. hipnotyzuje złowieszczą scenerią i przyprawia o gęsią skórkę.

Niepozorne miasteczko Gritten Wood ma mroczną przeszłość. Dwadzieścia pięć lat temu doszło tu do bestialskiego morderstwa o podłożu rytualnym. w którym uczestniczyło kilku nastolatków. Policji udało się zatrzymać jednego ze sprawców. drugi. Charlie. zniknął w tajemniczych okolicznościach.

Paul Adams doskonale pamięta. co się wtedy stało. Dobrze znał Charliego i jego ofiarę. a tamte wydarzenia poło

Autor: Opracowanie zbiorowe

Cena: 20.90

Opracowanie zbiorowe: MP3


anie…

Kategoria: Autor

Marta Obuch

ISBN: 978-83-8194-235-5

Cena: 9999

978-83-8194-235-5:


Sztuka rynkologii

Kategoria: Pozostałe

Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość. z punktu widzenia klienta. właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem. trzeba rozumieć i akceptować fakt. że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości. bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji w biznesie…

(z bloga autora)

Nie obawiaj się o to. „co powie rynek” – stwórz własny!

Świat nieco zmienił nam się w ostatnich latach. Jeśli chodzi o biznes i ekonomię. można wręcz rzec. że przeszła rewolucja. Ze społeczeństwa przemysłowego staliśmy się społeczeństwem informacyjnym. Jako konsumenci nie jesteśmy już biernymi odbiorcami przekazu marketingowego. Mamy siłę tworzenia i obalania marek. nasza opinia się liczy. nasz głos ma (niemałą) wagę. Trzeba zrozumieć nasze potrzeby. słuchać naszych słów. prowadzić z nami dialog. Nie warto próbować wmawiać nam. że coś jest świetne. jeśli tak nie jest. albo że coś jest naturalne. jeśli aż świeci się od chemii. Nie warto obrażać się na nas. jeśli słusznie krytykujemy jakość oferowanych nam produktów i usług. Niestety. wciąż wiele firm. organizacji. polityków tego nie rozumie.

Ta książka nie jest o marketingu. I równocześnie jest o nowej tożsamości marketingu. Nie jest. jeśli rozumiesz marketing na sposób XX-wieczny. jako narzędzie do tego. by za wszelką cenę coś sprzedać. Jeśli chcesz zarobić na produkcie. usłudze. idei. a równocześnie zdajesz sobie sprawę. że to. co oferujesz. nie jest warte swojej ceny – ta książka nie jest dla Ciebie i nie pomoże Twojemu biznesowi. Jeśli jednak wiesz. że oferujesz wartość. i chcesz stworzyć dla niej rynek: zdobyć grono potrzebujących jej klientów. ulepszać ją dzięki dwustronnej komunikacji. słowem – jeśli rozumiesz marketing na sposób XXI-wieczny. ta książka jest dla Ciebie i powinna stać się Twoją lekturą obowiązkową! Przeczytaj. jeśli chcesz zrozumieć rynkologię – sztukę kreowania wartościowych rynków i zarządzania nimi.

 

 

PS: Jeśli macie ochotę podyskutować o treściach zawartych w książce. zapraszamy na prowadzony przez Autora facebookowy fanpage facebook.com/sztukarynkologii. Zarówno Autor jak i zespół wydawnictwa będzie wdzięczny na wszelkie uwagi 🙂

 


Jacek Kotarbiński – uznany autorytet świata marketingu. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl. w kategorii „Blogi profesjonalne i firmowe”. Bloger „Harvard Business Review Polska”. Od 23 lat praktycznie wspiera firmy w zakresie rozwoju ich konkurencyjności. innowacji i marketingu. Trener biznesu. coach i konsultant zarządów. Jego e-book „Sztuka marketingu” już po czterech miesiącach znalazł się na drugim miejscu iTunes w kategorii „Biznes i Finanse”. Studiował w Niemczech. Austrii i Polsce. Doktorant Uniwersytetu Gdańskiego. Wykładowca Questus/Chartered Institute of Marketing. Akademii Leona Koźmińskiego. Wyższej Szkoły Bankowej. Uniwersytetu Gdańskiego. Autor publikacji w „Marketingu w Praktyce” i „Marketer Plus”. Pomysłodawca fanpage’a Bareizmy Wiecznie Żywe (101 tys. fanów). Autor bloga kotarbinski.com.

 



 


Z pewnością wszyscy. którzy zajmują się marketingiem. lubią to. co robią. I wolą to robić. niż o tym czytać. Jednak „Sztuką rynkologii” Jacka Kotarbińskiego niewątpliwie będą zafascynowani. Nie tylko oni zresztą – książka spodoba się również tym. którzy o marketingu nie wiedzą zbyt wiele.

prof. dr hab. LECHOSŁAW GARBARSKI.
Akademia Leona Koźmińskiego

 

Czytając świetnie napisaną (a właściwie – uroczo wypowiedzianą) autorską analizę marketingu. przestałem się śmiać z żargonu marketerów. Facet wie. co chce powiedzieć. i stosuje oryginalne metody prezentacji swoich przemyśleń. Objaśnianie świata w wykonaniu Kotarbińskiego zbliża się do stanu iluminacji: uwodzi emocjonalnie i przekonuje merytorycznie.

prof. dr hab. WIESŁAW GODZIC.
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej

 

Wykwintne danie z prostych składników. podlane soczystym humorem. Z sensem. na temat i bez zadęcia. Dekonstrukcja i reaktywacja marketingu w jednym. Można się nie zgadzać. ale koniecznie trzeba przeczytać.

dr JOLANTA TKACZYK.
Akademia Leona Koźmińskiego

 

Jacek podejmuje się dość trudnej próby zdjęcia z marketingu piętna quasi-nauki. sztuki manipulacji i pejoratywnego zabarwienia. Wykorzystując lekką formę opowieści przeplataną metaforami. w intrygujący sposób wciąga czytelnika w dialog i zmusza do intelektualnej refleksji.

dr hab. ROBERT KOZIELSKI.
questus. CIM. Chartered Marketer. prof. Uniwersytetu Łódzkiego

 

Książka Jacka Kotarbińskiego odbiega od klasycznych podręczników marketingu. Napisana lekko. z humorem. zawiera dogłębne analizy sytuacji rynkowych. które pozwolą zgłębić arkana sztuki rynkologii. Opisy studiów przypadków. bazujące na głębokiej wiedzy popartej obserwacją i praktyką. czynią z tej książki beletrystyczną opowieść o marketingu. którą rekomenduję.

dr BARTŁOMIEJ WALAS.
Polska Organizacja Turystyczna

 

Rewelacyjna merytorycznie. rzeczowa i bardzo współczesna książka. dzięki której marketing ma szansę odzyskać swoje dobre imię oraz zasłużone miejsce w biznesie. Podczas lektury czytelnik będzie się świetnie bawił. ponieważ jak przystało na Jacka Kotarbińskiego. język. którym książka została napisana. to często Stanisław Bareja w czystej postaci.

BARBARA ŻBIK.
Mobility First

 

Książka. która zaskoczyła mnie swoją autentycznością. O jej wyjątkowości decydują poczucie humoru i odwaga w wyrażaniu swoich opinii. Szczególnie spodobało mi się zdanie: „Otóż tak naprawdę to nie marketing oszukuje ludzi. ale ludzie oszukują innych. używając narzędzi marketingu”. Polecam!

MAGDALENA CZAJA.
San Markos

 

Świeże podejście do marketingu. zmuszające do spojrzenia z zupełnie innej perspektywy na działania marketingowe. Porządkuje wiele pojęć i zjawisk.

KAROLINA LIBERKA.
Marketing w Praktyce

 

Na początku lat 90. mieszkaniec Słupska otworzył firmę i zawiesił nad jej drzwiami szyld: „Rajstopy MARCETING”. Po ponad dwóch dekadach istnienia wolnego rynku wielu polskich przedsiębiorców wciąż nie ma pojęcia o tym. czym jest marketing. Szkoda. że ta książka powstała dopiero teraz. bo na odczarowanie marketingu – jako klient polskiego biznesu – czekam od dawna.

VADIM MAKARENKO.
dziennikarz „Gazety Wyborczej”

 

Rzetelna i merytoryczna. a jednocześnie wciągająca i pasjonująca opowieść o marketingu. Książka Jacka Kotarbińskiego to przykład na doskonałe zrozumienie specyfiki świata polskiej „rynkologii”. Pozwala poznać jego fascynującą głębię oraz odkryć odcienie relacji: rynek – marki – konsument – marketing. Polecam! Udany i obfity połów.

MAREK STANISZEWSKI.
Grupa Havas Worldwide Polska

 

Nie będę ukrywał. że słowo „marketing” kojarzy mi się jak najgorzej. Być może dlatego. że większość parających się nim ludzi najwyraźniej nie uważało na lekcjach. A może chodzi o to. że „Sztuka rynkologii” wychodzi dopiero teraz$1

MARCIN KĘDRYNA.
publicysta

Autor: Jacek Kotarbiński

Cena: 31.99

Jacek Kotarbiński: MP3



tygodnik powszechny wydanie specjalne, scott bakker, zostań ze mną pdf, hitman 2 gry online, chmielarz wyrwa, 365 dni blanka lipińska pdf docer, wielki leksykon uzbrojenia pdf, biblioteka pan warszawa, piękno bólu pdf doci, jak wypromować restaurację, doci caysii, swietłana aleksijewicz, katarzyna królowe życia, carrie elks, pozaumowne stosunki pracy, jak rozkochac dziewczyne do szalenstwa…