Idiota

Idiota Kategoria: Historia i literatura faktu   Oto powieść. z utworów Dostojewskiego kto wie czy nie największa. na pewno zaś najgłębiej badająca mroczne tajniki duszy. a zarazem wzywająca do wytrwania w poszukiwaniu piękna jej wnętrza. chrześcijańskiej caritas. miłości współczującej i wybaczającej. Taki jest główny bohater. książę Lew Myszkin. który bez grosza przy duszy przyjeżdża do…

Published by admin in26 lipca 2021
Tagi: , , , , , , , ,

Idiota

Kategoria: Historia i literatura faktu

 

Oto powieść. z utworów Dostojewskiego kto wie czy nie największa. na pewno zaś najgłębiej badająca mroczne tajniki duszy. a zarazem wzywająca do wytrwania w poszukiwaniu piękna jej wnętrza. chrześcijańskiej caritas. miłości współczującej i wybaczającej. Taki jest główny bohater. książę Lew Myszkin. który bez grosza przy duszy przyjeżdża do Rosji. by objąć spory majątek. Swej dobrotliwości. pokorze oraz irytującej wręcz naiwnej ufności do ludzi. zawdzięcza tytułowy przydomek. jakim obdarzają go znajomi. Myszkin to postać z innego czasu i innych krain. Być może zagubiona wprost z Ewangelii w XIX-wiecznym świecie. bezwzględnym dla słabych. pełnym nierówności i złych namiętności. Książę Myszkin chce naśladować Chrystusa. chce być człowiekiem przepięknym. ale wikła się w sieci. które na niego nastawia złość i pożądliwość ludzka.

„Idiota” to

24.99: 1

Cena:

1:


Nie ma lipy!

Kategoria: Biografie i dzienniki

Jak chłopiec z małej. nikomu nieznanej wioski stał się jednym z najbardziej rozpoznawalnych kulturystów? Po prostu spełniał swoje marzenia. Burneika pokazuje. że nie ma drogi na skróty. Nie zawsze będzie łatwo. ale będzie warto. Upór. chęć walki. umiejętność pokonywania własnych słabości – w świecie sportu to bardzo pożądane cechy. Jeśli dodamy do tego trochę stejków i garść motywacji – sukces gwarantowany.

 

 

 

Robert Burneika – sportowiec litewskiego pochodzenia. znany również jako Hardkorowy Koksu. Współtwórca oraz bohater filmów propagujących

trenowanie kulturystyki. emitowanych w kanałach społecznościowych a także książki „Nie ma lipy” oraz programu o tym samym tytule. wydawanym

przez jedną z komercyjnych stacji telewizyjnych.

Autor: Robert Burneika

Cena: 9999

Robert Burneika: MP3


Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Kategoria: Pozostałe

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie. że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie. że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie. że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz. że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak. i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu. ale przyszłość. która zbliża się wielkimi krokami. „Harvard Business Review” uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.

Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada. założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie – od teorii gier. poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie. aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk. takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi. dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej. skłonisz ludzi do tego. by zechcieli w nią grać!

 


 

Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi. że „zarabia na życie opowiadaniem historii„. Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA. która buduje silne marki klientów. snując ich opowieści za pomocą technik takich. jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców). jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora. Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak „Brief”). ale prowadzi także blog oraz podcast „Mała Wielka Firma”. Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy „B”.

 

 

Patroni medialni:

 

Autor: Paweł Tkaczyk

Cena: 29.90

Paweł Tkaczyk: MP3



czasowniki włoskie, indeks glikemiczny tabela produktów pdf, puzyńska trzydziesta pierwsza, ida fink zabawa w klucz, bezładnie, total war troy wymagania, gra unravel, zawodowiec krzyżówka, stalin. dwór czerwonego cara, biały kruk stasiuk, samantha young ostatnia szansa pdf, konwencja montrealska 1971, serce gangstera docer, final fantasy vii solucja, marcin włodarski, tnttorrentinfo, audiobook free download, chlopak z sąsiedztwa, grzaniec miodowy, wojna trzydziestoletnia 1618-1648. tragedia europy…