Kategoria: MP3 Spis_tresci Wprowadzenie. Różne rodzaje czasu 1. Czas na planowanie strategiczne i wyznaczanie celów 2. Czas produktywny. Jak osiągać więcej 3. Czas na podnoszenie zarobków 4. Czas wolny 5. Czas pracy 6. Czas kreatywny 7. Czas na rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji 8. Czas dla innych ludzi i dla rodziny 9. Czas na odpoczynek…

Published by admin in19 kwietnia 2021
Tagi: , , ,

Kategoria: MP3

Spis_tresci

Wprowadzenie. Różne rodzaje czasu 1. Czas na planowanie strategiczne i wyznaczanie celów 2. Czas produktywny. Jak osiągać więcej 3. Czas na podnoszenie zarobków 4. Czas wolny 5. Czas pracy 6. Czas kreatywny 7. Czas na rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji 8. Czas dla innych ludzi i dla rodziny 9. Czas na odpoczynek i odprężenie 10. Czas wyciszenia Podsumowanie: Fragment

Cena:

Fragment:


Kategoria: MP3

Spis_tresci

Wprowadzenie. Różne rodzaje czasu 1. Czas na planowanie strategiczne i wyznaczanie celów 2. Czas produktywny. Jak osiągać więcej 3. Czas na podnoszenie zarobków 4. Czas wolny 5. Czas pracy 6. Czas kreatywny 7. Czas na rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji 8. Czas dla innych ludzi i dla rodziny 9. Czas na odpoczynek i odprężenie 10. Czas wyciszenia Podsumowanie: Fragment

Cena:

Fragment:


. który pozwoli Ci uniknąć wielu błędów w pierwszym etapie negocjacji handlowych. W tej fazie celem kupujących jest osłabienie sprzedającego. ustawienie rozmowy na jak najlepszych warunkach dla siebie. Ten film podpowiada. jak nie wpaść w żadną z zastawionych przez kupującego pułapek.

Ukazane są typowe zachowania klientów. jak również sposoby skutecznego radzenia sobie z nimi. Cennym uzupełnieniem materiału jest zaprezentowanie sposobów rozpoznawania podświadomych motywów klienta i jak tę wiedzę wykorzystać w praktyce.

Kategoria: Autor

Wojciech Haman. Jerzy Gut

ISBN: 978-83-283-6824-8

Cena: 9999

978-83-283-6824-8: Wstęp (9)CZĘŚĆ I PODSTAWOWE REGUŁY GRY HANDLOWEJ (13)1. Jak zrozumieliśmy. że handlowanie to gra? (15) Dlaczego klienci grają? (21)2. Filozofia handlowania: najważniejsze jest zadowolenie klienta (25) Pozytywna transakcja handlowa (28) Rozmawiaj o potrzebach i obawach klienta. Zrozum jego interesy (34)3. Najważniejsze „narzędzia” poznawania i rozumienia interesów klienta (41) Trudne pytania. Nie daj się zbyć byle czym (44) Parafraza. Jak słuchać i nie wchodzić z klientem w polemikę? (47) Parafra…


.When Starkey discovers that all of the victims so far had been investors in that fund. and that the count is actually a member of the Russian Mafia. he suspects that the Atocha Fund might have a substantial penalty for early withdrawal.Meanwhile. William Stevens. a Chicago Tribune police reporter. has been writing a series of bestselling crime novels based on his pal Starkey’s career. Starkey’s alter-ego is Chicago homicide detective Jack Stoney.Things are not what they seem. plot twists abound. and the bullets begin to fly. Starkey. in desperation. reaches out to the fictional Stoney to help him catch the killer.

Kategoria: Autor

William Wells

ISBN:

Cena: 9999

:


i bezkompromisowo opisuje własne porażki i sposoby wydostawania się z matni. a także pokazuje. jak radzić sobie na co dzień w trudnym świecie biznesu. Jego zasady są proste. jasne i czytelne: jeśli chcesz zdobyć szczyt. musisz walczyć o swoje. Bez liczenia na łut szczęścia i taryfę ulgową. Bez samozadowolenia i lekceważenia przeciwników. Bez zamykania oczu na problemy. ale także bez wiecznego zamartwiania się. Jeśli będziesz pracować z pasją i wytrwale. krok po kroku i dzień po dniu. osiągniesz upragniony cel. Jeśli chcesz odnieść sukces w dowolnej dziedzinie. zapoznaj się z przemyśleniami tego niezwykłego fightera. przeczytaj 10 najważniejszych wskazówek i zastosuj się do nich. A potem… zdobywaj własne szczyty i każdego dnia sięgaj po więcej!

Osiągaj WSZYSTKO. co tylko chcesz. i zobacz w sobie zwycięzcę!

Kategoria: Autor

Donald J. Trump. Meredith McIver

ISBN: 978-83-283-6373-1

Cena: 9999

978-83-283-6373-1:


Szef. który myśli. bo warto i się opłaca

Kategoria: Poradniki

Rozmowa Piotra Kraśki z dr. Andrzejem Jeznachem w programie „Fakty o świecie” W TVN24 BiS >>

12 pytań – Droga do prawdy i dobrego życia – przeczytaj wywiad z autorem >>

Andrzej Jeznach opowiada. jak od bankructwa i samotności doszedł do „dobrego życia” – przeczytaj wywiad z autorem >>

„Nie spoglądaj w przyszłość. tylko wyjrzyj za okno” – przeczytaj wywiad z autorem >>

Książka Andrzeja Jeznacha jest dziełem niezwykłym. Dla mnie jest pierwszą tego typu publikacją. jaką udało mi się przeczytać w ciągu blisko trzydziestu lat obecności w biznesie. Jej autor z wielką starannością i wyczuciem materii eksploatuje bogactwo filozofii starożytnej i nowożytnej. agnostycznej i religijnej. od Wschodu do Zachodu. by uzyskać wskazówki. jak skutecznie organizować pracę ludzi dla pożytku świata i ich samych. Pokazuje nie tylko. że filozofia ma praktyczną wartość. ale też że tej wartości my. przedsiębiorcy i menedżerowie. przełożeni i podopieczni. nie powinniśmy przeoczyć.

Prof. Andrzej Jacek Blikle. autor Doktryny jakości

Świat biznesu przechodzi totalną transformację. W dynamicznym. sieciowym świecie idea hierarchicznej korporacji staje się anachroniczna nie tylko dla dużych. ale także dla średniej wielkości firm. Dla zrozumienia zmian zachodzących w stylu zarządzania. warto zapoznać się z perspektywą praktyka – Andrzeja Jeznacha. który od lat wdraża ideę delegowania uprawnień i decentralizacji. a w swojej książce uświadamia jak wielką rolę odgrywa w tej ewolucji klasyczna myśl filozoficzna. W jego podejściu nie jest to tylko sprawa sposobu zorganizowania pracy. ale także szerszego celu i wartości. które za tym stoją. Innymi słowy: aby być skutecznym menedżerem. musisz stać się lepszym filozofem! Serdecznie polecam!

Dr Witold Jankowski. redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”

Autor. będący od ponad 25 lat przedsiębiorcą i menedżerem. w tym z wieloletnim doświadczeniem w tzw. „turkusowym” zarządzaniu. przedstawia swoje doświadczenia i rozumienie tego często zbytnio ideologicznie przedstawianego nurtu: podstawa zarządzania XXI wieku to rzetelne refleksyjne myślenie. Filozofia i ideologia różnią się celem – podczas gdy ideologia służy przekonywaniu. usprawiedliwianiu i motywowaniu do konkretnego działania. filozofia realizuje przede wszystkim cele poznawcze. Teorie zarządzania wypracowane w poprzednim stuleciu okazują się często bezradne w konfrontacji z wyzwaniami. jakie stawia przed nami współczesność. Warto wówczas sięgnąć do źródeł ludzkiej cywilizacji. czyli do filozofów. Bo „dzisiaj już nawet przyszłość nie jest taka jak kiedyś”. A to właśnie niejasna przyszłość w błyskawicznie zmieniającym się świecie budzi w ludziach największy niepokój.

 

 

Autor: Andrzej Jeznach

Cena: 35.90

Andrzej Jeznach: MP3


ydawnictwo

Kategoria: Rok_wydania

2020

Oprawa:

Cena:

:



le bon psychologia tłumu pdf, bad boys girl pdf, origin pdf, autorefleksji, intryga pdf, silent hunter 5 poradnik, po prostu przyjaźń oglądaj, zieleń szmaragdu online, wiedza ogólna pytania i odpowiedzi, memy tinder, smutno mi boże pdf, repetytorium ósmoklasisty pearson pdf, ziutek zdrobnienie, prawo cywilne i handlowe w zarysie, chylka, najtańsze ebooki, biologia ćwiczenia klasa 5, nie kuś, dohner laurann…