oth its astounding successes and potential limitations. The captivating story of a small town coming back to life. The Town That Food Saved is narrative nonfiction at its best. full of colorful characters and grounded in an idea that will revolutionize the way we eat.
Kategoria: Autor
Ben Hewitt
ISBN:
Cena: 9999
:
ould you like? Unit 6: Have you got any…? Unit 7: Can you help me? Unit 8: I want to go to…Unit 9: Have you got a room? Unit 10: It hurts Unit 11: I want to make an appointment Unit 12: What’s it like?Also available: Easy Learning French Level 2
Kategoria: Autor
Opracowanie zbiorowe
ISBN:
Cena: 9999
:
do dyskusji. Nie zabrakło omówienia najważniejszych metod wywierania wpływu oraz skutecznych sposobów na nawiązywanie szczerych i długotrwałych relacji. a także wskazówek. jak radzić sobie z własnymi emocjami i niwelować pojawiające się przy okazji negocjacji konflikty.
Kategoria: Autor
Michał Chmielecki
ISBN: 978-83-283-7599-4
Cena: 9999
978-83-283-7599-4: Wstęp. czyli dlaczego warto nauczyć się sprawnie negocjować 7 Rozdział 1. Dynamika negocjacji 11 Dlaczego nie lubimy negocjować? 11 Strategie negocjacji 17 Przebieg negocjacji 25 Przygotowanie w negocjacjach 29 Siła w negocjacjach – jak ją budować. jak z niej korzystać? 40 Jak radzić sobie z emocjami w negocjacjach? 50Rozdział 2. Zasady. techniki i taktyki negocjacji 63 Siedemdziesiąt zasad i technik negocjacji 63 Taktyki negocjacji 96 Jak szybko nawiązać bliższą relację? 108 Jak pokonać pięć t…
i>Narzędzia wspierające wpadanie na wspaniałe pomysły
Kategoria: Autor
David Cox
ISBN: 978-83-283-5744-0
Cena: 9999
978-83-283-5744-0: Spis treciO autorze 13Wstęp 15 O ksišżce 15 Konwencje zastosowane w ksišżce 16 Czego nie czytać 16 Naiwne założenia 17 Jak podzielona jest ksišżka 17 Częć I. Podstawy. czyli zrozumienie kreatywnoci 17 Częć II. Przygotuj się. czyli przyjęcie kreatywnego nastawienia 17 Częć III. Informacje praktyczne. czyli nauka kreatywnoci 17 Częć IV. Kreatywne mylenie w codziennym życiu 18 Częć V. Dekalogi 18 Ikony wykorzystane w ksišżce 18 Co dalej 18CZĘĆ I: PODSTAWY. CZYLI ZROZUMIENIE KREATY…
rong> jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył. zbudował. zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych. Kanadzie. Europie i Azji. Jego prezentacje. przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące. zabawne. informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami. wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Kategoria: Autor
Brian Tracy
ISBN: 978-83-8087-825-9
Cena: 9999
978-83-8087-825-9: Wstęp 1. Wprowadzenie do strategii: Aleksander Wielki 2. Zasady skutecznej strategii 3. Pięć pytań dotyczących strategicznego planowania 4. Kluczowi gracze w tworzeniu strategii 5. Wartości. wizja i cel 6. Określ misję firmy 7. Powrót z przyszłości 8. Strategiczne obszary. nad którymi należy si
warhammer total war poradnik, pan pielęgniarka, piotr szatkowski, www ebookgigs eu, walentynian ii, cocky bastard, fantastyka a fantasy, mike tyson moja prawda pdf, marcin wałdoch, chemia dla bystrzaków, wampir detektyw, opowiadania tadeusz borowski, stokrotka książka, seria metro, nocnik żuławski pdf, wieża koronna…