Lying Game #5: Cross My Heart. Hope to Die
Kategoria: Pozostałe
The search for Suttons killer continues in this fifth title in the suspenseful and twisted Lying Game series by Sara Shepard. author of the #1New York Timesbestselling Pretty Little Liars series.Ever since Sutton Mercer’s murderer tricked her long-lost twin. Emma. into coming to Tucson. Emma has been trying to solve the mystery of Sutton’s death. And now someone else is back in townBecky. Sutton and Emma’s birth mother. As Emma gets closer to discovering what exactly happened the night Sutton was killed. she learns that Becky isn’t all that she seems. Turns out Sutton wasn’t the only Mercer girl with dark secrets. . . .
Autor: Sara Shepard
Cena: 105.99
Sara Shepard: MP3
Pułapki small biznesu. 133 mity. które niszczą Twoją firmę
Kategoria: Ekonomia i biznes
Stereotypy z natury rzeczy opierają się na niedokładnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglądy na temat prowadzenia firmy mogą bardzo pomóc w jej… upadku. Wiadomo. że na polityce. piłce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znają się wszyscy – szczególnie ci. którzy nie mają z tymi dziedzinami wiele wspólnego. Dlatego. by uniknąć strzelenia samobójczej bramki. lepiej sięgnij po rzetelną i praktyczną dawkę informacji.
Schematy. według których działają osoby otwierające firmy. często są do siebie podobne. Tak samo jak pytania. które sobie zadają. i mity. w które wierzą. W tej książce prawdziwe odpowiedzi na realne pytania przedsiębiorców zostały zebrane w formie krótkich. konkretnych porad. Wykorzystaj je. Po co masz powielać te same błędy. które popełniło przed Tobą już wiele osób?
Nie zakładaj firmy. opierając się na „dobrych radach” wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy. współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy – takie jak Twoja – w ich codziennej działalności. Przytoczone w tej książce sytuacje są z życia wzięte i mają oparcie w uznanych regułach. którym podlegają firmy działające w gospodarce wolnorynkowej.
Dowiedz się:
- Czy na genialnych pomysłach da się zarobić?
- Na czym można zaoszczędzić. uruchamiając firmę?
- Jak nie marnować pieniędzy na reklamę i efektywnie wykorzystać internet?
- Kiedy kryzys może być szansą na rozwój?
- Jak sprawić. aby klient polecał nas swoim znajomym?
Marek Jankowski – przedsiębiorca. absolwent ekonomii i dziennikarz. Właściciel firmy Atomedia Consulting wydającej czasopismo dla przedsiębiorców „Branża Dziecięca„. kierowane do firm oferujących zabawki i artykuły dziecięce. Doradca w zakresie marketingu i public relations. Jest założycielem i prowadzącym jednego z pierwszych w Polsce centrów edukacyjnych. które oferuje zajęcia i produkty wspomagające rozwój niemowląt i małych dzieci. W prosty sposób wyjaśnia najbardziej zawiłe tematy. ale niekiedy potrafi także skomplikować nawet te najprostsze.
Autor: Marek Jankowski
Cena: 29.90
Marek Jankowski: MP3
Pułapki small biznesu. 133 mity. które niszczą Twoją firmę
Kategoria: Ekonomia i biznes
Stereotypy z natury rzeczy opierają się na niedokładnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglądy na temat prowadzenia firmy mogą bardzo pomóc w jej… upadku. Wiadomo. że na polityce. piłce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znają się wszyscy – szczególnie ci. którzy nie mają z tymi dziedzinami wiele wspólnego. Dlatego. by uniknąć strzelenia samobójczej bramki. lepiej sięgnij po rzetelną i praktyczną dawkę informacji.
Schematy. według których działają osoby otwierające firmy. często są do siebie podobne. Tak samo jak pytania. które sobie zadają. i mity. w które wierzą. W tej książce prawdziwe odpowiedzi na realne pytania przedsiębiorców zostały zebrane w formie krótkich. konkretnych porad. Wykorzystaj je. Po co masz powielać te same błędy. które popełniło przed Tobą już wiele osób?
Nie zakładaj firmy. opierając się na „dobrych radach” wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy. współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy – takie jak Twoja – w ich codziennej działalności. Przytoczone w tej książce sytuacje są z życia wzięte i mają oparcie w uznanych regułach. którym podlegają firmy działające w gospodarce wolnorynkowej.
Dowiedz się:
- Czy na genialnych pomysłach da się zarobić?
- Na czym można zaoszczędzić. uruchamiając firmę?
- Jak nie marnować pieniędzy na reklamę i efektywnie wykorzystać internet?
- Kiedy kryzys może być szansą na rozwój?
- Jak sprawić. aby klient polecał nas swoim znajomym?
Marek Jankowski – przedsiębiorca. absolwent ekonomii i dziennikarz. Właściciel firmy Atomedia Consulting wydającej czasopismo dla przedsiębiorców „Branża Dziecięca„. kierowane do firm oferujących zabawki i artykuły dziecięce. Doradca w zakresie marketingu i public relations. Jest założycielem i prowadzącym jednego z pierwszych w Polsce centrów edukacyjnych. które oferuje zajęcia i produkty wspomagające rozwój niemowląt i małych dzieci. W prosty sposób wyjaśnia najbardziej zawiłe tematy. ale niekiedy potrafi także skomplikować nawet te najprostsze.
Autor: Marek Jankowski
Cena: 29.90
Marek Jankowski: MP3
miłośc na zamówienie, córka gliniarza kristen ashley, divinity original sin zadania, remigiusz mróz precedens, zabawa w doktora, michał krzykawski, prawo lotnicze pdf, kristen proby seria pokusa, historia administracji i myśli administracyjnej, tomasz kanpik, lewandowski wikingowie, finanse publiczne książka, wojna w biafrze, szkoda że twoi rodzice nie przeczytali tej książki, jessica meinhard, trapped romans mafijny pdf doci, jack ketchum jedyne dziecko, dżuma albert camus pdf, grzechot kości, wichrowe wzgórza pdf, mroczniej pdf za darmo, egomaniac vi keeland pdf…