Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2 Kategoria: Ekonomia i biznes Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym. co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie. stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem. przestajemy…

Published by admin in13 marca 2019
Tagi: , , ,

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2

Kategoria: Ekonomia i biznes

Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym. co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie. stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem. przestajemy drżeć o własny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym. którzy wydają się na tyle naturalni. by móc im ufać. I sami się tacy stajemy. Zdaniem socjologów robimy właśnie historyczny zwrot ku autentyczności.

Dorota Mierzejewska-Floreani. Radary na prawdziwość („Zwierciadło” nr 5/2017)

Autentyczność jako trend marketingowy cały czas się rozpowszechnia.

Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2015 roku. Trafiła ona na listy marketingowych bestsellerów i wzbudziła zainteresowanie mediów. Ale przede wszystkim skłoniła setki osób do przyglądania się sobie. zadawania sobie ważnych pytań i szukania własnej drogi do autentyczności – w biznesie i w życiu.

Budowanie marki na autentycznym przekazie to wciąż rewolucja w podejściu do biznesu!

Autentyczność w biznesie pozwala Ci być sobą w tym. co robisz. Wyróżnia Ciebie i Twoje usługi. Sprawia. że Twoja marka staje się nie do podrobienia. Dzięki temu możesz docierać do właściwych osób – Twoich idealnych klientów.

Bo autentyczność ma moc przyciągania!

Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń oraz pytań. które warto sobie postawić. Książka pokazuje też przykłady osób. które zaczęły budować swoją działalność na szczerym przekazie – pochodzącym z ich wnętrza. czyli zgodnym z tym. kim są. w co wierzą i co jest dla nich ważne.

Drugie wydanie książki zostało wzbogacone o 40 inspirujących ćwiczeń.

Nowe ćwiczenia – w pięknej oprawie graficznej – zachęcają do przyglądania się sobie. poznawania i pokazywania siebie. Pomogą Ci wydobyć na zewnątrz to. co jest w Tobie najbardziej wartościowe i wyjątkowe. Zainspirują do łapania myśli w locie oraz twórczej zabawy.

Pracuj z książką! Notuj swoje pomysły. podkreślaj to. co chcesz zapamiętać. rysuj. bazgraj i pisz bez obaw. Dzięki temu Twój egzemplarz będzie jedyny i niepowtarzalny – taki jak Ty.

 

Zrozumienie idei autentyczności to obecnie podstawa działań biznesowych i komunikacyjnych. Dotyczy to w szczególności firm. które chcą być postrzegane jako innowacyjne. To ich pracownikom. menedżerom i właścicielom poleciłabym tę książkę w pierwszej kolejności.

Magdalena Jaworowicz. autorka książki Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Trzy lata temu książkę Ani czytało się jak opowieść o trendzie. Na szczęście dziś autentyczność to nie tylko biznesowa konieczność. ale coraz częściej także codzienność dużych i małych organizacji. A książka Ani to wciąż świetny przewodnik. jak się odnaleźć w takiej rzeczywistości.

Marzena Tajchman. konsultantka komunikacji wewnętrznej. www.czesciwspolne.pl

Czuję się osobiście związana z książką Autentyczność przyciąga. Dlaczego? Bo to Ania uświadomiła mi. jak ważne jest autentyczne pisanie. Nie ma co ukrywać – Ania jest jedną z matek chrzestnych Pani Swojego Czasu.

Ola Budzyńska. Pani Swojego Czasu. www.paniswojegoczasu.pl

Autentyczności nie da się zaplanować ani nauczyć. ale można ją z siebie wydobyć. Mnie książka Ani skontaktowała z tym. co naprawdę chcę dawać innym od siebie. Jest dla wszystkich. którzy nie znoszą udawania.

Łada Drozda. autorka książki Na arenie biznesu. Z życia coacha i szkoleniowca oraz audycji Emocjonalny Ład na antenie radia Chillizet

Książka Ani uwiodła mnie z wielu powodów. Przede wszystkim podpowiada. jak pracować nad swoim przekazem do świata. aby był szczery. prawdziwy i przejrzysty. Co ważne. opiera się na konkretnych przykładach i historiach. nie teoretyzując. A jednocześnie na każdym kroku podkreśla. jak ważnym dla każdego z nas. nie tylko dla osób działających w biznesie. jest dogłębne poznanie siebie. bez którego trudno osiągnąć jakikolwiek sukces. zarówno osobisty. jak i zawodowy.

Anna Mularczyk-Meyer. autorka książek Minimalizm po polsku. Minimalizm dla zaawansowanych. www.prostyblog.pl

Przejedliśmy się sztucznością. W pogoni za perfekcjonizmem pogubiliśmy siebie. klientów i jakość usług. Ubrania wytrzymują zaledwie miesiąc. Jedzenie nie psuje się trzy lata. Nasze pogubienie budzi tęsknotę za autentycznością. która przybiera na sile. a to daje nadzieję na powrót do prawdy – i w biznesie. i w życiu. To książka dla wszystkich tych. którzy wiedzą. że nic tak nie przyciąga klientów jak zaufanie. A zaufanie buduje się na prawdzie.

Joanna Chmura. psycholog specjalizujący się w tematyce wstydu i odwagi. www.joannachmura.pl

Autentyczność i poradnik Ani Piwowarskiej były dla mnie jak koło ratunkowe w momencie budowania własnej marki. Co za ulga! Nie muszę pisać w chłodny i „profesjonalny” sposób. naśladując duże korporacje! Mogę mówić własnym głosem. bez ukrywania się za frazesami. Dziś wiem. że takie właśnie autentyczne podejście pozwoliło mi zdobyć zaufanie klientek w bardzo konkurencyjnej branży kursów fotograficznych!

Dominika Dzikowska. Kobieca Foto Szkoła. www.kobiecafotoszkola.pl

Mogę śmiało powiedzieć. że jest to jedna z najlepszych książek tego typu. jakie miałam w rękach. Jest napisana prostym. przystępnym językiem i nie obiecuje cudów. ale daje nam coś więcej. Dostajemy narzędzia i wiedzę. która pozwala nam zmienić nasz sposób myślenia nie tylko o pisaniu. ale i o sobie jako marce.

Iwona Czyżykowska. autorka bloga o książkach. www.czytajac.pl

Autentyczność przestaje być tylko pustym słowem. którym zręcznie operują media. bo na stronicach tego niezwykłego poradnika dochodzi do pewnego cudu stworzenia. Zaczynamy czuć i rozumieć. co spełni nas zawodowo. bo zaangażuje niepowtarzalną kombinację naszych zasobów. sprawi nam frajdę i odzwierciedli nasze wartości. A więc czytaj. rób biznes. zarabiaj. czuj flow.

Dorota Mierzejewska-Floreani. psycholog. dziennikarz

 

Czym jest autentyczność? Zobacz!

 

 

Autor: Anna Piwowarska

Cena: 39.90

Anna Piwowarska: MP3


Money Pit. Vol. 8

Kategoria: Pozostałe

In The Money Pit. named among America’s 100 Most Important Radio Shows by Talkers magazine. Tom Kraeutler and Leslie Segrete combine quick wit and clever advice to help listeners tackle a variety of home improvement and decor projects. These episodes. from May 2 through June 13. 2016. feature the following topics:May 2. 2016Fixing Flooded Yards. Easy Cleaning Tips. Adding Outdoor Lighting. Get the Look of Wood without the Maintenance. Fence-Building Tips. How to Know If a Home Is Worth FixingMay 9. 2016Keep Furnishings from Sun Fade. Fixing Smelly Water. Get Your Grill Ready. Drought-Resistant Lawns. Quietest Air Conditioning in America. Basement Remodeling TipsMay 16. 2016Fixing Stuck Windows. Replacing Your Fence. Tips on Color Choices. Bath Updates to Cut Water Costs. Best Home Improvement Projects for House ValueMay 23. 2016Protect Your Home from Storm Damage. Tips on Trouble-Free Plants. and How to Contract with Your Contractor. Building Blocks for Bac

Ilosc_stron:

Cena:

: 296904


Internationalists

Kategoria: Pozostałe

‚;An original bookabout individuals who used ideas to change the world’ (The New Yorker)the fascinating exploration into the creation and history of the Paris Peace Pact. an often overlooked but transformative treaty that laid the foundation for the international system we live under today.In 1928. the leaders of the world assembled in Paris to outlaw war. Within the year. the treaty signed that day. known as the Peace Pact. had been ratified by nearly every state in the world. War. for the first time in history. had become illegal. But within a decade of its signing. each state that had gathered in Paris to renounce war was at war. And in the century that followed. the Peace Pact was dismissed as an act of folly and an unmistakable failure. This book argues that the Peace Pact ushered in a sustained march toward peace that lasts to this day. A ‚;thought-provoking and comprehensively researched book’ (The Wall Street Journal). The Internationalists tells th

ISBN:

Cena: 9999

:



archiwum x chcę wierzyć, sok z pizdy aniola, idealny jak diabli pdf docer, joseph conrad smuga cienia, francesca zappia, shadow of the tomb raider kuwak yaku, dziady cz 4 wolne lektury, biologiczne mechanizmy zachowania się ludzi i zwierząt pdf, bagnet szpuntowy, dary anioła księga utracenia, o północy w czarnobylu, dzieci z bullerbyn mobi za darmo, tristan i izolda opracowanie, pasjans pobierz, ksiega urwisow, dziedzictwo c.j. daugherty, ballady i romanse pdf, nie pozwól mi odejść pdf, czarna owieczka audiobook, zemsta i przebaczenie tom 6, największy sekret david icke pdf…