Mitologia słowiańska

Mitologia słowiańska Kategoria: Historia i literatura faktu „Mitologia słowiańska” Jakuba Bobrowskiego i Mateusza Wrony zabiera czytelników w fascynujący świat pradawnych Słowian oraz ich wierzeń. Autorzy. w oparciu o aktualne opracowania naukowe z dziedziny historii. religioznawstwa i językoznawstwa. w sposób barwny i pobudzający wyobraźnię prezentują sylwetki pradawnych bogów i herosów. jak również postaci słowiańskiej demonologii. Tym.…

Published by admin in13 września 2018
Tagi: , , ,

Mitologia słowiańska

Kategoria: Historia i literatura faktu

„Mitologia słowiańska” Jakuba Bobrowskiego i Mateusza Wrony zabiera czytelników w fascynujący świat pradawnych Słowian oraz ich wierzeń. Autorzy. w oparciu o aktualne opracowania naukowe z dziedziny historii. religioznawstwa i językoznawstwa. w sposób barwny i pobudzający wyobraźnię prezentują sylwetki pradawnych bogów i herosów. jak również postaci słowiańskiej demonologii. Tym. co wyróżnia „Mitologię słowiańską” spośród innych dostępnych tego typu książek jest przyjazny każdemu czytelnikowi język przedstawionych historii. pozbawiony naukowych. często trudno rozumianych terminów.

Publikacja ta jest zbiorem fabularnych opowiadań ilustrujących treść słowiańskich mitów. jednak wszystkie kulturowo-historyczne składniki zawartych w niej tekstów – imiona bóstw i demonów. ich atrybuty i zachowania – zgodne są z wiedzą naukową. W połączeniu z atrakcyjną i przejrzystą formą narracji. czyni to niniejsza książkę atrakcyjną nie tylko dla badaczy historii Słowian. ale także miłośników literatury fantasy. gier komputerowych i wszelkich działań mających charakter rekonstrukcji przeszłości.

Autor: Jakub Bobrowski. Mateusz Wrona

Cena: 17.90

Jakub Bobrowski. Mateusz Wrona: MP3


Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie. techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu

Kategoria: Poradniki

Nie ma cudownych metod na spektakularny sukces. Aby wygrać. wspiąć się na sam szczyt i na nim pozostać. trzeba wziąć się do ciężkiej pracy. wytrwale podążać do celu. stać się lepszym. wydajniejszym. sprytniejszym od innych. Trzeba po prostu wstawać i walczyć każdego dnia. Klasyczna idea. że sukces zależy od mądrego wysiłku. ogromnej wytrwałości i ambitnej pracy. wciąż pozostaje aktualna. Przy tym nie jest ważne. czy próbujesz wspinać się po szczeblach korporacyjnej drabiny. odnieść sukces jako artysta. prowadzić firmę. czy po prostu czuć się szczęśliwszy. Zasada jest prosta: aby odnieść sukces. musisz pracować.

Ta książka jest długo oczekiwaną kontynuacją bestsellerowej Siły przedsiębiorczości. siły upadku. Pozwoli Ci ona poznać nawyki i sposoby codziennego funkcjonowania ludzi sukcesu. którzy dzięki ciężkiej pracy d

Autor: Eric Ries

Cena: 39.90

Eric Ries: MP3


Odczarować medytację

Kategoria: Poradniki

Piętnaście minut dziennie. Codziennie. Dla siebie. Dla innych. Dla świata.

Medytacja towarzyszy ludzkości od samego jej początku i jest obecna we wszystkich wyznawanych przez ludzi religiach. Niestety. większość książek dostępnych na polskim rynku czytelniczym opisuje ją wyłącznie z jednej. określonej perspektywy. w nawiązaniu do konkretnej. z reguły wschodniej tradycji – np. buddyjskiej lub jogicznej. zawsze traktując medytację jako integralną część danego systemu wierzeń. To zdecydowanie zawęża temat i powoduje. że wiele osób rezygnuje z praktykowania medytacji właśnie dlatego. że nie chcą wiązać się z obcym sobie wyznaniem. Bardzo szkoda. ponieważ wskutek takiego podejścia tracone są ogromne profity. jakie praktykowanie medytacji przynieść może naszemu zdrowiu fizycznemu i psychicznemu. Tracone są siły. dzięki którym moglibyśmy o wiele łatwiej radzić sobie z codziennym stresem i negatywnymi

O książce 5 O autorce 7Rozdział 1. Jak macierzyństwo może Cię zmienić 11 Jak wygląda prawdziwe życie mamy 11 Koniec rozmów o kupkach i zupkach 16 Gdy zapominasz o sobie 17 Zacznij od siebie. zamiast zmieniać swoje dziecko 20 Miałam dość 23Rozdział 2. Zacznij od siebie 29 Postaw siebie na pierwszym miejscu 29 Podaruj sobie BMW 33 MIŁOŚĆ – kochaj bliźniego swego jak siebie samą 34 BEZPIECZEŃSTWO – stawiaj granice 39 WOLNOŚĆ – słuchaj siebie 45Rozdział 3. Jak być mamą w sam raz 55 Uważność 55 Zatr…: Fragment

Cena:

Fragment:


Gorąca oferta. Tom I

Kategoria: Pozostałe

Emily Carson to dziewczyna świeżo po studiach. świętująca zdobycie pierwszej pracy. Przypadkowo poznaje Marcusa. który robi na niej wrażenie prostackiego celebryty. Wystarczy jednak trochę czasu i wspólny wyjazd na Wyspy Kanaryjskie. żeby zakochała się w nim bez pamięci. Niestety zaraz po powrocie z wakacji Emily dowiaduje się o wstrząsającym sekrecie. który oddala ją od mężczyzny. Stopniowo na światło dzienne wychodzą kolejne mroczne tajemnice a Emily stanowczo zbyt późno orientuje się. że grozi jej śmiertelne niebezpieczeństwo.

Autor: Charlotte Mils

Cena: 27.90

Charlotte Mils: MP3


Poradnik design thinking – czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie

Kategoria: Ekonomia i biznes

Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci. jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście. sposób myślenia czy – jak kto woli – filozofia. w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna. a dzięki filarom. na których bazuje – kulturze zrozumienia. dociekliwości i kwestionowaniu utartych schematów – pomaga nie tylko lepiej odpowiadać na ludzkie potrzeby. Pozwala także szybko odnajdować punkty zapalne. których zniwelowanie może znacząco przyczynić się do podniesienia jakości życia. pracy oraz doświadczeń zarówno pojedynczego człowieka. jak i społeczeństwa.

Tym. co gwarantuje skuteczność metody design thinking. jest usystematyzowanie procesu. w którym technologiczną wykonalność projektu łączy się z jego biznesową opłacalnością i codzienną użytecznością. Proces ten składa się z pięciu podstawowych etapów: odkrywania. definiowania wyzwania (potrzeb). tworzenia rozwiązania. prototypowania. testowania. planowania wdrożenia. Wszystkie podejmowane działania prowokują do zadania sobie podstawowych w metodologii design thinking pytań: Dla kogo projektujemy? Po co to robimy? Co w związku z tym proponujemy? Jak to wygląda? Czy działa? Czy jest możliwe do wdrożenia? W efekcie kreowane są produkty i usługi pożądane przez odbiorców. przy tym praktyczne i piękne. a jednocześnie wolne od niepotrzebnych udziwnień.

Ta książka pokazuje krok po kroku. jak posługiwać się metodą design thinking. Od poszukiwania pomysłów po pogłębionych wywiadach przeprowadzonych z klientami po przygotowanie rynkowego wdrożenia rozwiązania – szczegółowo omawia etapy procesu oraz praktyczne narzędzia. które z powodzeniem będziesz mógł wykorzystywać w swojej firmie. Znajdziesz tu studia przypadków z różnych branż oraz opinie i doświadczenia specjalistów. którzy stosują tę metodę w swoim biznesie.

Beata Michalska-Dominiak i Piotr Grocholiński to założyciele społeczności Klientocentryczni skupiającej ekspertów metodyki design thinking i service design w Polsce. Ideą Klientocentrycznych jest wspieranie marki. tworzenie nowych produktów i usług. a także pomoc organizacjom w wewnętrznej transformacji. W myśl zasady. że liczą się ludzie. konsekwentnie zmieniają rzeczywistość firm. budując nową wartość i zapewniając zupełnie nowe doświadczenia zarówno klientom. jak i pracownikom. Więcej na www.klientocentryczni.pl.

Autor: Beata Michalska-Dominiak. Piotr Grocholiński

Cena: 39.90

Beata Michalska-Dominiak. Piotr Grocholiński: MP3



julian tuwim do losu, sen brat, cyrk nocy książka, coben obiecaj mi, myszy i ludzie, uwikłanie cały film youtube, krew smoka, simon beckett dzień jak dzień, ostatni władca pierścienia, ile trwa 365 dni, krzysiek skonieczny, uczeń skrytobójcy pdf, król maciuś pierwszy pdf, wolność działalności gospodarczej, jani schofield, spójrz na mnie pdf…