W dół

W dół Kategoria: Literatura sensacyjna i grozy Błyskotliwy thriller o więzach krwi i walce o przetrwanie. Koniec wakacji. Courtlandowie przyjeżdżają w Góry Skaliste. Dla ich córki. osiemnastoletniej Caitlin. góry mają być ostatecznym sprawdzianem biegowym. Jej rodzice liczą na to. że wspólny urlop pomoże im posklejać związek. Pierwszego ranka Caitlin i jej młodszy brat Sean idą…

Published by admin in24 lipca 2018
Tagi: , , , , , ,

W dół

Kategoria: Literatura sensacyjna i grozy

Błyskotliwy thriller o więzach krwi i walce o przetrwanie.

Koniec wakacji. Courtlandowie przyjeżdżają w Góry Skaliste. Dla ich córki. osiemnastoletniej Caitlin. góry mają być ostatecznym sprawdzianem biegowym. Jej rodzice liczą na to. że wspólny urlop pomoże im posklejać związek.

Pierwszego ranka Caitlin i jej młodszy brat Sean idą pobiegać. Kilka godzin później z telefonu Seana dzwoni szeryf. Chłopak leży w szpitalu. ma pogruchotaną nogę. ale już odzyskał przytomność. jego życiu nic nie grozi. A Caitlin?

Caitlin zniknęła.

Zaczyna się koszmar w rodzaju tych. o których słyszy się w telewizji. ale które zwykle przydarzają się innym. Poszukiwania. wzajemne oskarżenia. pytania bez odpowiedzi. Co się stało? Czy mogli temu zapobiec? Czy Caitlin żyje? Czy kiedykolwiek się tego dowiedzą?

Tajemnicze zniknięcie dziewczyny stanie się początkiem strasznej podróży po coraz bardziej splątanych ścieżkach. Wkrótce Courtlandów będzie łączyło już tylko pytanie. którego nigdy nie zdołają zadać na głos: Kiedy przestać szukać?

Perfekcyjnie skrojony thriller. napisany z precyzją. która pozwala uchwycić każdą emocję. każdą chwilę strachu i każdą potworną myśl. pędzący jak lawina ku przerażającemu rozwiązaniu.

Poetycki i hipnotyczny thriller pierwszej jakości. Wspaniale napisana. prowokująca do myślenia i niepokojąca powieść o rodzinie. przetrwaniu i sile woli. Trzyma w napięciu i nie daje się zapomnieć.

Lisa Unger

 

Tim Johnston – amerykański pisarz i nauczyciel kreatywnego pisania. Oprócz W dół ma na koncie powieść dla młodzieży Never So Green (2002) i zbiór opowiadań Irish Girl (2009). Tytułowe opowiadanie z Irish Girl zostało wyróżnione O. Henry Prize. New Letters Award for Writers i Gival Press Short Story Award. a cały zbiór nagrodzono Katherine Anne Porter Prize in Short Fiction. Opowiadania Johnstona ukazywały się także w „New England Review”. „New Letters”. „The Iowa Review”. „The Missouri Review”. „Double Take”. „Best Life Magazine” i „Narrative Magazine”.

Autor: Tim Johnston

Cena: 37.90

Tim Johnston: MP3


się do męża. Wszystko wskazuje na to. że Bram. z którym Fi żyje w separacji. przepadł bez wieści. a wraz z nim zniknęli ich synowie. Usiłując zapanować nad tą niewyobrażalnie absurdalną sytuacją. Fiona stopniowo odkrywa całą prawdę.

Powieść Louise Candlish to hipnotyzujący thriller psychologiczny o ludziach ogarniętych obsesją posiadania. Recenzenci podkreślają. że jest zatrważająco realistyczna. zaskakuje i przejmuje do głębi. Wciąga bez reszty i napawa trwogą. a oryginalna forma narracji przebija wszystko.

„Trzymający w napięciu. niepokojący i powodujący szybsze bicie serca”
Louise Jensen. autorka „Surogatki”

„Od tej książki nie można się oderwać. DOSKONAŁA. Wiarygodna. błyskotliwa i genialnie skonstruowana”
Alice Feeney. autorka „Czasami kłamię”

„Doskonały thriller. Zakończenie zwala z nóg”
Washington Post

Kategoria: Autor

Louise Candlish

ISBN: 978-83-287-1486-1

Cena: 8.90

978-83-287-1486-1: MP3


Zwyciężaj w biznesie! Strategie i taktyki wojenne na biznesowym polu walki

Kategoria: Ekonomia i biznes

Biznes to wojna! Wykorzystaj sprawdzone strategie militarne by odnieść zwycięstwo w życiu zawodowym i prywatnym.

Jako autor bestsellerów i ceniony trener Brian Tracy wie co nieco o odnoszeniu sukcesów. W Zwyciężaj w biznesie! udowadnia. że te same zasady. które pomagały dowódcom zwyciężać podczas militarnych kampanii. mogą również być zastosowane. aby osiągnąć sukces w życiu zawodowym i prywatnym. W tym zaktualizowanym wydaniu Tracy przedstawia dwanaście kluczowych strategii wykorzystywanych przez wielkich dowódców i pokazuje. jak zastosować je w prawie każdej sytuacji. by:

  • koncentrując się na silnych stronach osiągać cele.
  • zyskać przewagę i opracować najlepszy plan działania dzięki zdobyciu cennych informacji.
  • podejmow

    ISBN: 978-83-8117-062-8

    Cena: 9999

    978-83-8117-062-8:


    Sztuka rynkologii

    Kategoria: Pozostałe

    Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość. z punktu widzenia klienta. właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem. trzeba rozumieć i akceptować fakt. że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości. bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji w biznesie…

    (z bloga autora)

    Nie obawiaj się o to. „co powie rynek” – stwórz własny!

    Świat nieco zmienił nam się w ostatnich latach. Jeśli chodzi o biznes i ekonomię. można wręcz rzec. że przeszła rewolucja. Ze społeczeństwa przemysłowego staliśmy się społeczeństwem informacyjnym. Jako konsumenci nie jesteśmy już biernymi odbiorcami przekazu marketingowego. Mamy siłę tworzenia i obalania marek. nasza opinia się liczy. nasz głos ma (niemałą) wagę. Trzeba zrozumieć nasze potrzeby. słuchać naszych słów. prowadzić z nami dialog. Nie warto próbować wmawiać nam. że coś jest świetne. jeśli tak nie jest. albo że coś jest naturalne. jeśli aż świeci się od chemii. Nie warto obrażać się na nas. jeśli słusznie krytykujemy jakość oferowanych nam produktów i usług. Niestety. wciąż wiele firm. organizacji. polityków tego nie rozumie.

    Ta książka nie jest o marketingu. I równocześnie jest o nowej tożsamości marketingu. Nie jest. jeśli rozumiesz marketing na sposób XX-wieczny. jako narzędzie do tego. by za wszelką cenę coś sprzedać. Jeśli chcesz zarobić na produkcie. usłudze. idei. a równocześnie zdajesz sobie sprawę. że to. co oferujesz. nie jest warte swojej ceny – ta książka nie jest dla Ciebie i nie pomoże Twojemu biznesowi. Jeśli jednak wiesz. że oferujesz wartość. i chcesz stworzyć dla niej rynek: zdobyć grono potrzebujących jej klientów. ulepszać ją dzięki dwustronnej komunikacji. słowem – jeśli rozumiesz marketing na sposób XXI-wieczny. ta książka jest dla Ciebie i powinna stać się Twoją lekturą obowiązkową! Przeczytaj. jeśli chcesz zrozumieć rynkologię – sztukę kreowania wartościowych rynków i zarządzania nimi.

     

     

    PS: Jeśli macie ochotę podyskutować o treściach zawartych w książce. zapraszamy na prowadzony przez Autora facebookowy fanpage facebook.com/sztukarynkologii. Zarówno Autor jak i zespół wydawnictwa będzie wdzięczny na wszelkie uwagi 🙂

     


    Jacek Kotarbiński – uznany autorytet świata marketingu. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl. w kategorii „Blogi profesjonalne i firmowe”. Bloger „Harvard Business Review Polska”. Od 23 lat praktycznie wspiera firmy w zakresie rozwoju ich konkurencyjności. innowacji i marketingu. Trener biznesu. coach i konsultant zarządów. Jego e-book „Sztuka marketingu” już po czterech miesiącach znalazł się na drugim miejscu iTunes w kategorii „Biznes i Finanse”. Studiował w Niemczech. Austrii i Polsce. Doktorant Uniwersytetu Gdańskiego. Wykładowca Questus/Chartered Institute of Marketing. Akademii Leona Koźmińskiego. Wyższej Szkoły Bankowej. Uniwersytetu Gdańskiego. Autor publikacji w „Marketingu w Praktyce” i „Marketer Plus”. Pomysłodawca fanpage’a Bareizmy Wiecznie Żywe (101 tys. fanów). Autor bloga kotarbinski.com.

     



     


    Z pewnością wszyscy. którzy zajmują się marketingiem. lubią to. co robią. I wolą to robić. niż o tym czytać. Jednak „Sztuką rynkologii” Jacka Kotarbińskiego niewątpliwie będą zafascynowani. Nie tylko oni zresztą – książka spodoba się również tym. którzy o marketingu nie wiedzą zbyt wiele.

    prof. dr hab. LECHOSŁAW GARBARSKI.
    Akademia Leona Koźmińskiego

     

    Czytając świetnie napisaną (a właściwie – uroczo wypowiedzianą) autorską analizę marketingu. przestałem się śmiać z żargonu marketerów. Facet wie. co chce powiedzieć. i stosuje oryginalne metody prezentacji swoich przemyśleń. Objaśnianie świata w wykonaniu Kotarbińskiego zbliża się do stanu iluminacji: uwodzi emocjonalnie i przekonuje merytorycznie.

    prof. dr hab. WIESŁAW GODZIC.
    Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej

     

    Wykwintne danie z prostych składników. podlane soczystym humorem. Z sensem. na temat i bez zadęcia. Dekonstrukcja i reaktywacja marketingu w jednym. Można się nie zgadzać. ale koniecznie trzeba przeczytać.

    dr JOLANTA TKACZYK.
    Akademia Leona Koźmińskiego

     

    Jacek podejmuje się dość trudnej próby zdjęcia z marketingu piętna quasi-nauki. sztuki manipulacji i pejoratywnego zabarwienia. Wykorzystując lekką formę opowieści przeplataną metaforami. w intrygujący sposób wciąga czytelnika w dialog i zmusza do intelektualnej refleksji.

    dr hab. ROBERT KOZIELSKI.
    questus. CIM. Chartered Marketer. prof. Uniwersytetu Łódzkiego

     

    Książka Jacka Kotarbińskiego odbiega od klasycznych podręczników marketingu. Napisana lekko. z humorem. zawiera dogłębne analizy sytuacji rynkowych. które pozwolą zgłębić arkana sztuki rynkologii. Opisy studiów przypadków. bazujące na głębokiej wiedzy popartej obserwacją i praktyką. czynią z tej książki beletrystyczną opowieść o marketingu. którą rekomenduję.

    dr BARTŁOMIEJ WALAS.
    Polska Organizacja Turystyczna

     

    Rewelacyjna merytorycznie. rzeczowa i bardzo współczesna książka. dzięki której marketing ma szansę odzyskać swoje dobre imię oraz zasłużone miejsce w biznesie. Podczas lektury czytelnik będzie się świetnie bawił. ponieważ jak przystało na Jacka Kotarbińskiego. język. którym książka została napisana. to często Stanisław Bareja w czystej postaci.

    BARBARA ŻBIK.
    Mobility First

     

    Książka. która zaskoczyła mnie swoją autentycznością. O jej wyjątkowości decydują poczucie humoru i odwaga w wyrażaniu swoich opinii. Szczególnie spodobało mi się zdanie: „Otóż tak naprawdę to nie marketing oszukuje ludzi. ale ludzie oszukują innych. używając narzędzi marketingu”. Polecam!

    MAGDALENA CZAJA.
    San Markos

     

    Świeże podejście do marketingu. zmuszające do spojrzenia z zupełnie innej perspektywy na działania marketingowe. Porządkuje wiele pojęć i zjawisk.

    KAROLINA LIBERKA.
    Marketing w Praktyce

     

    Na początku lat 90. mieszkaniec Słupska otworzył firmę i zawiesił nad jej drzwiami szyld: „Rajstopy MARCETING”. Po ponad dwóch dekadach istnienia wolnego rynku wielu polskich przedsiębiorców wciąż nie ma pojęcia o tym. czym jest marketing. Szkoda. że ta książka powstała dopiero teraz. bo na odczarowanie marketingu – jako klient polskiego biznesu – czekam od dawna.

    VADIM MAKARENKO.
    dziennikarz „Gazety Wyborczej”

     

    Rzetelna i merytoryczna. a jednocześnie wciągająca i pasjonująca opowieść o marketingu. Książka Jacka Kotarbińskiego to przykład na doskonałe zrozumienie specyfiki świata polskiej „rynkologii”. Pozwala poznać jego fascynującą głębię oraz odkryć odcienie relacji: rynek – marki – konsument – marketing. Polecam! Udany i obfity połów.

    MAREK STANISZEWSKI.
    Grupa Havas Worldwide Polska

     

    Nie będę ukrywał. że słowo „marketing” kojarzy mi się jak najgorzej. Być może dlatego. że większość parających się nim ludzi najwyraźniej nie uważało na lekcjach. A może chodzi o to. że „Sztuka rynkologii” wychodzi dopiero teraz$1

    MARCIN KĘDRYNA.
    publicysta

    Autor: Jacek Kotarbiński

    Cena: 31.99

    Jacek Kotarbiński: MP3



    mózg chce więcej, gra mobi, aleksandra rak, gąbczak inaczej, patrick leblanc, kosmiczne rozterki, serce w serce szustak, gdzie mieszka tygrys, czerwie diuny, ring girl pdf doci, kot w butach charles perrault, beowulf streszczenie szczegółowe, ebbok, bloodborne lochy, mikrobiologia pdf, nero sarah brianne pdf…