Zero waste. 101 sposobów na życie w zgodzie z naturą

Zero waste. 101 sposobów na życie w zgodzie z naturą Kategoria: Poradniki Przeciętny mieszkaniec Polski produkuje ponad 350 kilogramów śmieci rocznie. Niestety. nie znikają one po opróżnieniu kosza. Część odpadów zostanie odzyskana. jednak wciąż zbyt wiele śmieci ląduje na składowiskach. Efektem tego jest nie tylko rosnące zanieczyszczenie powietrza. wody i gleby. ale także zbyt szybkie…

Published by admin in17 czerwca 2018
Tagi: , , , ,

Zero waste. 101 sposobów na życie w zgodzie z naturą

Kategoria: Poradniki

Przeciętny mieszkaniec Polski produkuje ponad 350 kilogramów śmieci rocznie. Niestety. nie znikają one po opróżnieniu kosza. Część odpadów zostanie odzyskana. jednak wciąż zbyt wiele śmieci ląduje na składowiskach. Efektem tego jest nie tylko rosnące zanieczyszczenie powietrza. wody i gleby. ale także zbyt szybkie zużywanie zasobów Ziemi. Z powodu wiecznie niezaspokojonej potrzeby kupowania zbędnych rzeczy oraz korzystania z wielu produktów jednorazowych – opakowań. naczyń czy ręczników papierowych – uniemożliwiamy naszej planecie zregenerowanie się. Jedynym racjonalnym sposobem. by przerwać to błędne koło. jest realizacja celu: zero waste!

Dzięki tej książce poznasz praktyczną stronę koncepcji zero waste – filozofii. która łączy się z ideą minimalizmu i życia w zgodzie z naturą. Osiągnięcie równowagi w minimalizmie sprawia. że człowiek zyskuje z

Autor: Ewa Wilmanowicz

Cena: 23.90

Ewa Wilmanowicz: MP3


Tylko martwi mogą przetrwać

Kategoria: Fantastyka i fantasy

Miłość ma oczy anioła. śmierć – diabła. Zemsta właśnie zyskała moje!

 

Mam na imię Tessa i cóż… Moje życie lekko się skomplikowało… Przebywam w mieście. którego nienawidzę. Wykonuję pracę. której nie lubię. i wciąż myślę o ludziach. których już dawno powinnam wyrzucić z pamięci.

Jakby tego było mało. spotykam kogoś. kto najwyraźniej wszystko o mnie wie. Czego chce? Jest wrogiem czy sprzymierzeńcem? A może kręci się w pobliżu tylko po to. by odciągnąć moją uwagę od czegoś ważniejszego. jak na przykład te przeklęte skarabeusze. o których wciąż nic nie wiem.

Jedno jest pewne – ja nigdy nie odpuszczam.

Autor: D. B. Foryś

Cena: 29.99

D. B. Foryś: MP3


Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone

Kategoria: Poradniki

Skrzynka pełna udanych rozmów

„Dziękuję. nie jestem zainteresowany”. „Ten abonament to zwykłe złodziejstwo”. „U konkurencji jest taniej”. „To ja się jeszcze zastanowię”. Kiedy słyszysz te zdania podczas rozmowy telefonicznej. przeczuwasz szybki jej koniec. Co robisz? Poddajesz się? Zadajesz niewłaściwe pytania? Nerwowo żonglujesz rabatami? A może wdajesz się w słowne przepychanki? To typowe błędy działającego spontanicznie telemarketera. Niestety. nie tylko powodują one utratę klienta. ale przede wszystkim mocno obniżają skuteczność pracy. A przecież to wyniki decydują o stanie Twojego konta bankowego.

Najwyższy czas coś z tym zrobić. Teraz. Właśnie tak powinno się wprowadzać zmiany w praktyce telemarketingowej – od ręki. z marszu. najlepiej dziś. by już jutro poczuć poprawę. W teorii brzmi to dobrze. ale co z praktyką? W praktyce także nie będzie trudno. jeśli tylko sięgniesz po tę książkę. Skorzystaj z doświadczeń Bartłomieja Stolarczyka. trenera i coacha telemarketerów. który o tym fachu wie tak dużo. że stworzył swoistą skrzynkę narzędziową. Jego narzędzia przydadzą Ci się na pewno. niezależnie od tego. czy telefon służy Ci do sprzedaży czy do obsługi klienta. Będą skuteczne w rękach telemarketerów pracujących z klientami indywidualnymi i tych działających w sektorze B2B. Pomogą także operatorom help desku. doradcom technicznym i konsultantom obsługi klienta w biznesie czy sektorze publicznym.

* Drugie wydanie książki poszerzono o zagadnienia. które sam autor i Czytelnicy pierwszego wydania uznali za warte rozwinięcia i uzupełnienia.

Bartłomiej Stolarczyk skupia się na najistotniejszych aspektach sprzedaży telefonicznej. przedstawia proste i skuteczne narzędzia. które odnoszą się do naszych realiów biznesowych. Analizuje wiele codziennych sytuacji z pracy telemarketera i pokazuje. jak wykorzystać je w taki sposób. aby jego praca była jak najefektywniejsza. W żadnej innej książce nie znalazłem tak użytecznego opisu radzenia sobie z trudnym klientem i propozycji wyjścia z kłopotliwych sytuacji oraz przykładów rozmów z klientami odnoszących się do tak różnych branż i grup klientów.

Marcin Piotrowski. menedżer działu sprzedaży. Nowoczesna Firma SA. www.nf.pl

Sprzedawcy pracujący w naszej firmie od lat swoje sukcesy budują. korzystając ze wskazówek zawartych w tej książce. To lektura obowiązkowa dla każdej osoby podejmującej kontakt telefoniczny z klientem. Znakomite narzędzie służące do podniesienia efektywności. a tym samym do zwiększenia sprzedaży. Gorąco polecam!

Maciej Dąbrowski. kierownik działu sprzedaży. księgarnia i hurtownia Taniej Książki – Księgarnia Tuliszków. www.ksiegarnia-tuliszkow.pl

Książka prezentuje kompleksowe ujęcie zagadnienia sprzedaży przez telefon. To także niezwykle wartościowe źródło wiedzy. zarówno dla debiutantów. jak i weteranów działów sprzedaży. Obowiązkowa pozycja dla każdego. kto zajmuje się kontaktami z klientem.

Michał Zdybel. OrtoFan. www.ortofan.pl

Kilka lat temu w moje ręce wpadło pierwsze wydanie książki Perswazyjny telemarketing Bartłomieja Stolarczyka. Byłem pod wielkim wrażeniem. jak wiele wartościowej wiedzy ona zawiera. Wtedy też poprosiłem Bartka. by przeprowadził szkolenie w naszej firmie. To było wyjątkowe doświadczenie dla całego zespołu. Wiedza zawarta w tej publikacji jest ponadczasowa. Niech najlepszą rekomendacją do zapoznania się z tą książką będzie fakt. iż obecni liderzy sprzedaży w naszej organizacji po dziś dzień trzymają na biurku swój egzemplarz Perswazyjnego telemarketingu. czerpiąc z niego wiedzę i motywację do dalszej pracy. Jako dyrektor działu sprzedaży telefonicznej mogę z czystym sumieniem polecić tę książkę osobom. których kariera zawodowa jest związana z handlem przez telefon. Na pewno się nie zawiedziecie. a umiejętności. jakie zyskacie. pomogą Wam osiągnąć najambitniejsze cele.

Adam Bieluczyk. dyrektor sprzedaży. Grupa Biznes Polska. www.gbp.pl

Pragniesz spróbować swoich sił w obsłudze klienta przez telefon? Jako mapę pozwalającą dotrzeć do celu polecam Ci książkę Perswazyjny telemarketing. Książka napisana jest dla „sportowców” nieustających w ciągłej walce o zwycięstwo. które oznacza dla nich bycie mistrzem w rozumieniu potrzeb i rozwiązywaniu problemów innych. Mistrz. leader. zwycięzca – to perswazyjny telemarketer. czyli po prostu osoba. która doskonale rozumie. po co wykonuje swój zawód. i zawsze jest po drugiej stronie słuchawki. kiedy potrzebują jej inni. Dzięki zawartym w książce poradom uświadomisz sobie. które z Twoich cech mogą być przydatne w pracy telemarketera. a które mogą Ci ją utrudniać. Ta wiedza już na starcie pozwoli Ci oszacować Twoje umiejętności i wyposaży Cię w narzędzia niezbędne do walki o mistrzostwo.

Czas odnieść sukces! Perswazyjny telemarketing to Twoja mapa z bardzo dobrze opisaną legendą. Polecam.

Maria Sznuk-Olewczyńska – współzałożycielka Centrum Informacji o Ochronie Własności Przemysłowej i zastępca dyrektora w departamencie zgłoszeń w Urzędzie Patentowym RP. www.uprp.pl

Informację o drugim wydaniu książki Perswazyjny telemarketing przyjąłem z dystansem. Pierwsze wydanie wydawało mi się kompletne i wyczerpujące wszystkie aspekty sprzedaży przez telefon. Jak bardzo się myliłem. przekonałem się już po przeczytaniu kilkunastu stron. Notatki. podkreślenia. zapiski. które zacząłem robić. pochłonęły mnie całkowicie. Kolejne rozdziały uzmysłowiły mi. jak wiele pracy ja i zespół powinniśmy jeszcze wykonać. aby przestać być „ślepą kurą”. Zarówno tę. jak i poprzednie książki Bartłomieja Stolarczyka cechuje prosty i zrozumiały język. dzięki czemu czyta się z przyjemnością. Drugie wydanie pozwoliło mi odświeżyć spojrzenie na niektóre aspekty sprzedaży telefonicznej w firmie.

Książka jest zbiorem gotowych rozwiązań i może służyć jako instrukcja dla nowego pracownika oraz – co bardzo ważne dla mnie – pogłębiać wiedzę doświadczonych handlowców. Jest również idealnym narzędziem szkoleniowym. gdyż każdy rozdział to osobny temat do rozważań i analiz. dzięki którym można uczyć się dobrych nawyków sprzedażowych i doprowadzić do tego. by rozmowy były perfekcyjne.

Każda strona i każdy rozdział przekonują. jak przyjemna i satysfakcjonująca może być praca sprzedawcy przez telefon. kiedy zastosujemy kilka prostych i czytelnych zasad.
Jednak najważniejszą wartością tej książki jest dla mnie bardzo etyczne i przejrzyste podejście do sprzedaży telefonicznej. Książka ta pozwala mi sięgnąć po konkretne przykłady. by w prosty sposób wyjaśnić handlowcom różnice między perswazją i manipulacją. Podsumowując – jest to kompendium wiedzy i praktycznych zasad sprzedaży telefonicznej. przydatne dla szefów oraz zarówno nowych. jak i już doświadczonych sprzedawców.

Polecam

Sebastian Ząbek. GJC Inter Media Sp. z o.o.. organizator targów RemaDays. www.gjc.pl

Autor: Bartłomiej Stolarczyk

Cena: 39.90

Bartłomiej Stolarczyk: MP3


Detektywi z Tajemniczej 5. Tom 3. Zagadka królowej myszy

Kategoria: Literatura młodzieżowa

 

Trzeci tom serii detektywistycznej o młodych śledczych z Tajemniczej 5!

Anka. Piotrek i Jaga (oczywiście razem ze szczurem Sherlockiem) trafiają do domu Olgi Boznańskiej w Krakowie. Z początku nic nie zapowiada zagadki kryminalnej. wkrótce się jednak okazuje. że słynny obraz malarki – „Dziewczynka z chryzantemami” – został skradziony i zastąpiony przez złodzieja kopią. Anka i Piotrek szybko ustalają. że podejrzanych jest tylko czworo: to dyrektor muzeum. woźna. sekretarz i studentka Akademii Sztuk Pięknych. Czy detektywi z Tajemniczej 5 rozwiążą tę sprawę jeszcze przed przybyciem policji?

„Detektywi z Tajemniczej 5” zostali wymyśleni na wyraźne życzenie dzieci Marty Guzowskiej – dotąd autorki powieści kryminalnych dla dorosłych. Seria książek o śledztwach Anki i Piotrka łączy przygodową fabułę. elementy wiedzy o hi

Autor: Marek Wałkuski

Cena: 39.90

Marek Wałkuski: MP3


Paragraf 22

Kategoria: Powieści i opowiadania

Jedna z najwybitniejszych powieści XX wieku. oraz najsłynniejsza powieść na temat II wojny światowej. Powieść pełna czarnego humoru. ukazuje bezsens wojny i armii jako instytucji. wyśmiewa mechaniczny społeczne rządzące się logiką absurdu. Jej bohaterowie to zbiorowisko wariatów. fanatyków. oportunistów. ale nade wszystko ludzi którzy mają jeden wspólny cel – za wszelką cenę przeżyć…

Autor: Joseph Heller

Cena: 32.20

Joseph Heller: MP3



wyrok remigiusz mróz pdf, joanna bator japoński wachlarz, wilk fantasy, opowieści neila gaimana, lew czarownica i stara szafa test sprawdzający, tysiąc i jedna noc 54, 50 twarzy greya pdf chomikuj.pl, luca vitiello, bogdan baran, remigiusz mróz rewizja pdf, radiestezja a kościół, kryminał pod psem, choroby wewnętrzne pdf, duma i uprzedzenie ebook, genomy brown pdf, marcin grzelak, glodomor, ebboki…