ą moc opowieści dostrzegają dziś nie tylko literaci i reżyserzy. lecz również twórcy tekstów reklamowych i internetowych. ponieważ storytelling buduje świadomość marki. Jeśli chcesz nauczyć się go stosować. trudno o lepszych mistrzów storytellingu niż wielcy pisarze. Możesz czerpać garściami z ich doświadczenia. pod warunkiem. że zamiast się zastanawiać: „Co autor miał na myśli?”. zapytasz: „Jak on to zrobił?”. Dzięki pisarskim technikom i stylistycznym sztuczkom. które poznasz w tej książce. Twój tekst zabłyśnie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.
Kategoria: Autor
Joanna Wrycza-Bekier
ISBN: 978-83-283-2041-3
Cena: 29.90
978-83-283-2041-3: Wstęp (7)1. Przejdź do konkretów (11) Magia szczegółu (13) Kolekcjonuj nazwy (16) Nadawaj imiona (19) A co z abstrakcją? (21)2. Ożyw tekst (25) Jaki czasownik jest dynamiczny? (27) Wampir energetyczny nr 1: Nominalizacja (29) Wampir energetyczn
ekście kulturowym. sięgając do źródeł poszczególnych wątków. Książka ma charakter zarówno popularnonaukowy. jak i edukacyjny. zachowując przy tym literackość przekazu.
Kategoria: Autor
Bartłomiej Grzegorz Sala
ISBN: 978-83-272-6762-7
Cena: 9999
978-83-272-6762-7:
resident evil poradnik, thomas piketty kapitał, sprzedawca arbuzów, agnieszka mortka wiek, noc kiedy umarła, robert picardo, pan wołodyjowski audiobook, szkarłatne żagle, komera, kosa gaśnie po rozgrzaniu, bohater naszych czasów pdf, odkryj w sobie psychopatę i osiągnij sukces pdf, licencja na gotowanie, romans książka, daria orlicz, witold wielki książę litewski…