Pocztówki
Kategoria: Powieści i opowiadania
PIERWSZA SERIA AGNIESZKI LIS!
Wakacje na Wyspach Kanaryjskich w styczniu. kiedy w Polsce jest szaro i zimno. wydają się strzałem w dziesiątkę. Słoneczne plaże. piękne widoki. hotel all inclusive. Żyć. nie umierać!
A jednak i w słonecznym raju nie zawsze może być idealnie. Trudno powstrzymać się od złośliwych komentarzy. widząc turystkę w zbyt skąpym stroju czy małżeństwo objadające się w hotelowej restauracji. Gdy okazuje się. że przewodnik testuje nową trasę. w której nie ma ani widoków ani wygód. maski opadają – do głosu dochodzą najgłębiej skrywane sekrety i ukrywane latami kłamstwa. Bohaterowie będą zmuszeni spojrzeć w głąb siebie i odkryć swoje prawdziwe ja.
Agnieszka Lis w swojej nowej powieści kreśli wyraziste portrety psychologiczne. Pokazuje jakie emocje rodzą się w nas. gdy wymarzone wakacje zamieniają się w nieporozumienie. Czy ten urlop na zawsze zmieni życie bohaterów?
Autor: Agnieszka Lis
Cena: 36.90
Agnieszka Lis: MP3
Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie. techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu
Kategoria: Poradniki
Nie ma cudownych metod na spektakularny sukces. Aby wygrać. wspiąć się na sam szczyt i na nim pozostać. trzeba wziąć się do ciężkiej pracy. wytrwale podążać do celu. stać się lepszym. wydajniejszym. sprytniejszym od innych. Trzeba po prostu wstawać i walczyć każdego dnia. Klasyczna idea. że sukces zależy od mądrego wysiłku. ogromnej wytrwałości i ambitnej pracy. wciąż pozostaje aktualna. Przy tym nie jest ważne. czy próbujesz wspinać się po szczeblach korporacyjnej drabiny. odnieść sukces jako artysta. prowadzić firmę. czy po prostu czuć się szczęśliwszy. Zasada jest prosta: aby odnieść sukces. musisz pracować.
Ta książka jest długo oczekiwaną kontynuacją bestsellerowej Siły przedsiębiorczości. siły upadku. Pozwoli Ci ona poznać nawyki i sposoby codziennego funkcjonowania ludzi sukcesu. którzy dzięki ciężkiej pracy d
Autor: Eric Ries
Cena: 39.90
Eric Ries: MP3
Sztuka rynkologii
Kategoria: Pozostałe
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość. z punktu widzenia klienta. właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem. trzeba rozumieć i akceptować fakt. że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości. bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji w biznesie…
(z bloga autora)
Nie obawiaj się o to. „co powie rynek” – stwórz własny!
Świat nieco zmienił nam się w ostatnich latach. Jeśli chodzi o biznes i ekonomię. można wręcz rzec. że przeszła rewolucja. Ze społeczeństwa przemysłowego staliśmy się społeczeństwem informacyjnym. Jako konsumenci nie jesteśmy już biernymi odbiorcami przekazu marketingowego. Mamy siłę tworzenia i obalania marek. nasza opinia się liczy. nasz głos ma (niemałą) wagę. Trzeba zrozumieć nasze potrzeby. słuchać naszych słów. prowadzić z nami dialog. Nie warto próbować wmawiać nam. że coś jest świetne. jeśli tak nie jest. albo że coś jest naturalne. jeśli aż świeci się od chemii. Nie warto obrażać się na nas. jeśli słusznie krytykujemy jakość oferowanych nam produktów i usług. Niestety. wciąż wiele firm. organizacji. polityków tego nie rozumie.
Ta książka nie jest o marketingu. I równocześnie jest o nowej tożsamości marketingu. Nie jest. jeśli rozumiesz marketing na sposób XX-wieczny. jako narzędzie do tego. by za wszelką cenę coś sprzedać. Jeśli chcesz zarobić na produkcie. usłudze. idei. a równocześnie zdajesz sobie sprawę. że to. co oferujesz. nie jest warte swojej ceny – ta książka nie jest dla Ciebie i nie pomoże Twojemu biznesowi. Jeśli jednak wiesz. że oferujesz wartość. i chcesz stworzyć dla niej rynek: zdobyć grono potrzebujących jej klientów. ulepszać ją dzięki dwustronnej komunikacji. słowem – jeśli rozumiesz marketing na sposób XXI-wieczny. ta książka jest dla Ciebie i powinna stać się Twoją lekturą obowiązkową! Przeczytaj. jeśli chcesz zrozumieć rynkologię – sztukę kreowania wartościowych rynków i zarządzania nimi.
PS: Jeśli macie ochotę podyskutować o treściach zawartych w książce. zapraszamy na prowadzony przez Autora facebookowy fanpage facebook.com/sztukarynkologii. Zarówno Autor jak i zespół wydawnictwa będzie wdzięczny na wszelkie uwagi 🙂
Jacek Kotarbiński – uznany autorytet świata marketingu. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl. w kategorii „Blogi profesjonalne i firmowe”. Bloger „Harvard Business Review Polska”. Od 23 lat praktycznie wspiera firmy w zakresie rozwoju ich konkurencyjności. innowacji i marketingu. Trener biznesu. coach i konsultant zarządów. Jego e-book „Sztuka marketingu” już po czterech miesiącach znalazł się na drugim miejscu iTunes w kategorii „Biznes i Finanse”. Studiował w Niemczech. Austrii i Polsce. Doktorant Uniwersytetu Gdańskiego. Wykładowca Questus/Chartered Institute of Marketing. Akademii Leona Koźmińskiego. Wyższej Szkoły Bankowej. Uniwersytetu Gdańskiego. Autor publikacji w „Marketingu w Praktyce” i „Marketer Plus”. Pomysłodawca fanpage’a Bareizmy Wiecznie Żywe (101 tys. fanów). Autor bloga kotarbinski.com.


Z pewnością wszyscy. którzy zajmują się marketingiem. lubią to. co robią. I wolą to robić. niż o tym czytać. Jednak „Sztuką rynkologii” Jacka Kotarbińskiego niewątpliwie będą zafascynowani. Nie tylko oni zresztą – książka spodoba się również tym. którzy o marketingu nie wiedzą zbyt wiele.
prof. dr hab. LECHOSŁAW GARBARSKI.
Akademia Leona Koźmińskiego
Czytając świetnie napisaną (a właściwie – uroczo wypowiedzianą) autorską analizę marketingu. przestałem się śmiać z żargonu marketerów. Facet wie. co chce powiedzieć. i stosuje oryginalne metody prezentacji swoich przemyśleń. Objaśnianie świata w wykonaniu Kotarbińskiego zbliża się do stanu iluminacji: uwodzi emocjonalnie i przekonuje merytorycznie.
prof. dr hab. WIESŁAW GODZIC.
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Wykwintne danie z prostych składników. podlane soczystym humorem. Z sensem. na temat i bez zadęcia. Dekonstrukcja i reaktywacja marketingu w jednym. Można się nie zgadzać. ale koniecznie trzeba przeczytać.
dr JOLANTA TKACZYK.
Akademia Leona Koźmińskiego
Jacek podejmuje się dość trudnej próby zdjęcia z marketingu piętna quasi-nauki. sztuki manipulacji i pejoratywnego zabarwienia. Wykorzystując lekką formę opowieści przeplataną metaforami. w intrygujący sposób wciąga czytelnika w dialog i zmusza do intelektualnej refleksji.
dr hab. ROBERT KOZIELSKI.
questus. CIM. Chartered Marketer. prof. Uniwersytetu Łódzkiego
Książka Jacka Kotarbińskiego odbiega od klasycznych podręczników marketingu. Napisana lekko. z humorem. zawiera dogłębne analizy sytuacji rynkowych. które pozwolą zgłębić arkana sztuki rynkologii. Opisy studiów przypadków. bazujące na głębokiej wiedzy popartej obserwacją i praktyką. czynią z tej książki beletrystyczną opowieść o marketingu. którą rekomenduję.
dr BARTŁOMIEJ WALAS.
Polska Organizacja Turystyczna
Rewelacyjna merytorycznie. rzeczowa i bardzo współczesna książka. dzięki której marketing ma szansę odzyskać swoje dobre imię oraz zasłużone miejsce w biznesie. Podczas lektury czytelnik będzie się świetnie bawił. ponieważ jak przystało na Jacka Kotarbińskiego. język. którym książka została napisana. to często Stanisław Bareja w czystej postaci.
BARBARA ŻBIK.
Mobility First
Książka. która zaskoczyła mnie swoją autentycznością. O jej wyjątkowości decydują poczucie humoru i odwaga w wyrażaniu swoich opinii. Szczególnie spodobało mi się zdanie: „Otóż tak naprawdę to nie marketing oszukuje ludzi. ale ludzie oszukują innych. używając narzędzi marketingu”. Polecam!
MAGDALENA CZAJA.
San Markos
Świeże podejście do marketingu. zmuszające do spojrzenia z zupełnie innej perspektywy na działania marketingowe. Porządkuje wiele pojęć i zjawisk.
KAROLINA LIBERKA.
Marketing w Praktyce
Na początku lat 90. mieszkaniec Słupska otworzył firmę i zawiesił nad jej drzwiami szyld: „Rajstopy MARCETING”. Po ponad dwóch dekadach istnienia wolnego rynku wielu polskich przedsiębiorców wciąż nie ma pojęcia o tym. czym jest marketing. Szkoda. że ta książka powstała dopiero teraz. bo na odczarowanie marketingu – jako klient polskiego biznesu – czekam od dawna.
VADIM MAKARENKO.
dziennikarz „Gazety Wyborczej”
Rzetelna i merytoryczna. a jednocześnie wciągająca i pasjonująca opowieść o marketingu. Książka Jacka Kotarbińskiego to przykład na doskonałe zrozumienie specyfiki świata polskiej „rynkologii”. Pozwala poznać jego fascynującą głębię oraz odkryć odcienie relacji: rynek – marki – konsument – marketing. Polecam! Udany i obfity połów.
MAREK STANISZEWSKI.
Grupa Havas Worldwide Polska
Nie będę ukrywał. że słowo „marketing” kojarzy mi się jak najgorzej. Być może dlatego. że większość parających się nim ludzi najwyraźniej nie uważało na lekcjach. A może chodzi o to. że „Sztuka rynkologii” wychodzi dopiero teraz$1
MARCIN KĘDRYNA.
publicysta
Autor: Jacek Kotarbiński
Cena: 31.99
Jacek Kotarbiński: MP3
). and more. From that first tug on the line to the last cast of the day. every angler will love Jimmy’s bass fishing tips and anecdotes. Get in the boat with the master — and turn those tall tales into reality.
Kategoria: Autor
Jimmy Houston
ISBN:
Cena: 9999
:
Ale historia… Stasiu. co ty robisz?
Kategoria: Pozostałe
„Cześć. jestem Słoniu i jestem super! Sto razy lepszy niż inni. Mam muskuły i tatę dyrektora. Tata lubi. jak zwyciężam. więc się staram. Jedno. co mnie martwi. to moje jutrzejsze urodziny. Powinienem zaprosić kolegów. Rzecz w tym. że ich nie mam…”
Grupa nastolatków przenosi się do osiemnastowiecznej Polski. Muszą sprawdzić. kto odpowiada za upadek Rzeczypospolitej. Źli sąsiedzi? Beznadziejny król? A może po prostu pech? Dziwne? Wcale nie! W niedalekiej przyszłości nauka historii wygląda zupełnie inaczej… Szczególnie gdy nauczycielem jest pan Cebula.
Seria„Ale historia…” z humorem przekazuje fakty historyczne i ciekawostki. Z piątej części dowiecie się między innymi. czy liberum veto to czarodziejskie zaklęcie. na co Stanisław August Poniatowski wydawał pieniądze i po czym poznać fałszywych przyjaciół.
Wydanie tradycyjne jest bogato i dowcipnie ilustrow
: Format
Cena:
Format:
kulturą i demonologią wczesnych Słowian. W 2014 roku zadebiutowała opowiadaniem Daję życie. biorę śmierć w „Nowej Fantastyce” (10/2014).
Publikowała również w antologiach Toystories. Horror na Roztoczu 2 oraz Fantazje Zielonogórskie 5. Opowiadanie Daję życie. biorę śmierć zostało nominowane do Nagrody im. Janusza A. Zajdla w 2015 roku. a rok później nominację otrzymała debiutancka powieść Idź i czekaj mrozów.
Kategoria: Autor
Marta Krajewska
ISBN: 978-83-7995-065-2
Cena: 9999
978-83-7995-065-2:
5 sekund do Io. Rebeliantka
Kategoria: Powieści i opowiadania
Kontynuacja losów Miki. bohaterki głośnego „5 sekund do Io”.
Nie milkną echa strzelaniny. do jakiej doszło w szkole dziewczyny. Policja prowadzi śledztwo. a Mika przeżywa ciężkie chwile wśród kolegów. którzy uważają. że skoro znała napastnika. mogła zapobiec tragedii. Na dodatek uczucie. które zakwitło między nią a Jankiem. napotyka pierwsze przeszkody. gdy na jaw wychodzą kolejne tajemnice chłopaka. Również w wirtualnym świecie jest niespokojnie – zbliża się premiera nowej interaktywnej gry rozgrywającej się na mroźnym księżycu Tytanie. która już przed premierą wzbudza euforię. ale i wątpliwości…
Czy Mika zdecyduje się po raz kolejny zanurzyć w wirtualnym świecie. by ocalić nie tylko siebie?
Autor: Małgorzata Warda
Cena: 14.90
Małgorzata Warda: MP3
poradnik far cry 5, dwie drogi figaro pdf, mroczna wieża. tom 1. roland, olimpijscy herosi postacie, rozmowy w katedrze, pismo święte audio, youtube agatha christie audiobooki, crisis 3 poradnik, waszmosc pan, nieznośny milioner pdf doci, karaluchy audiobook, tajemniczy mężczyzna doci, psychologia audiobook, dzisiaj śpisz ze mną pdf, charlie st.cloud, trędowata książka pdf, nothing less anna todd, scooby doo gdzie jesteś kto się boi wilkołaka, syn moniki banasiak, klawikord i róża, ten dzień pdf doci, jakub polit, miasto bezkresnej nocy, diablica z siódmej klasy, kroniki rodu drake ów, shadow of the tomb raider ukryte miasto, boska komedia tekst, lato leśnych ludzi online, marcin fabjański…