Imperium grzechu

Imperium grzechu Kategoria: Pozostałe Jeśli chodzi o Keirę Kilgore. nic nie jest racjonalne. To kobieta silna i niezależna. ale nie ma prawa decydować o swoim ciele i swoim losie. Należy do tyrana. najgroźniejszego mężczyzny w Nowym Orleanie. Jeszcze niedawno nienawidziła go z całego swojego niepokornego serca. a dziś jest gotowa zabijać w jego obronie. Zamach.…

Published by admin in23 marca 2013
Tagi: , , ,

Imperium grzechu

Kategoria: Pozostałe

Jeśli chodzi o Keirę Kilgore. nic nie jest racjonalne. To kobieta silna i niezależna. ale nie ma prawa decydować o swoim ciele i swoim losie. Należy do tyrana. najgroźniejszego mężczyzny w Nowym Orleanie. Jeszcze niedawno nienawidziła go z całego swojego niepokornego serca. a dziś jest gotowa zabijać w jego obronie. Zamach. który o mało nie pozbawił obojga życia. uzmysłowił Keirze. jak bardzo kocha potwora. I że dla niego sama może stać się bestią.

Lachlan Mount. niekwestionowany władca miasta. zdaje sobie sprawę. że zdobył niezwykłą kobietę. Keira jest jego własnością. ale także jego królową. Dla niej jest gotów na wszystko. Co należy rozumieć bardzo dosłownie. gdy mowa o Lachlanie – człowieku. który w swojej żelaznej pięści skupił całą władzę i który popełnił chyba wszystkie możliwe zbrodnie.

Trzeci. ostatni tom tej niesamowitej historii opowiada o kolejnych dramatycznych wydarzeniach

Autor: Antoine de Saint-Exupery

Cena: 17.90

Antoine de Saint-Exupery: MP3


ść.

Kategoria: Autor

Brittainy C. Cherry

ISBN: 978-83-8146-861-9

Cena: 9999

978-83-8146-861-9:


Naucz ich. jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności. Wydanie II rozszerzone

Kategoria: Poradniki

Nikt nie zadba o Ciebie lepiej niż Ty sam!

„Bądź grzeczny”. „czekaj na swoją kolej”. „nie krzycz”. „bądź miły. uśmiechnięty i dobrze wychowany. a świat to doceni. zauważy cię i nagrodzi”… Takie i podobne przekazy od maleńkości słyszymy z ust rodziców. dziadków i nauczycieli. Mają uczynić z nas ludzi kulturalnych. szanujących innych. zdolnych do współpracy. Wszystko byłoby w porządku. gdyby każdy stosował się do tych zasad. Jest jednak inaczej. Najpierw w dzieciństwie. a potem w dorosłym życiu wciąż spotykamy się z ludźmi. którzy porozumiewają się ze światem zupełnie inaczej. I swoje reguły gry brutalnie narzucają innym – mniej asertywnym.

Autor tej książki od lat uczy asertywności. Rozumie ją nie tylko jako umiejętność mówienia NIE. gdy nie mamy ochoty powiedzieć TAK. Asertywność jest dla niego także sztuką zachowania kultury w sytuacjach trudnych. gdy inni przekraczają granice naszego terytorium. oraz umiejętnością zachowania elegancji i dyplomacji. gdy inni są nie do końca fair. Z książki dowiesz się. jak radzić sobie w trudnych sytuacjach. m.in. z presją i namowami. jak być asertywnym wobec podwykonawców. jak wykazać się asertywnością w państwowej służbie zdrowia i kiedy asertywność może się przydać młodym małżeństwom.

Autor: Bartłomiej Stolarczyk

Cena: 39.90

Bartłomiej Stolarczyk: MP3


Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

Kategoria: Ekonomia i biznes

Od recepcjonisty do copywriter’a >> PODCAST


Na początku było słowo

Rozróżniam trzy „tryby” pisania: dziennikarz. pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia – pisarz przekazuje emocje. dziennikarz fakty. a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście. dziennikarz może angażować emocje. tak jak copywriter może – a nawet powinien – opierać się na faktach. Ale. tak jak dobra proza literacka nie sprzedaje proszków do prania. tak samo ludzie nie ustawiają się w kolejce do perswazyjnych tekstów w księgarni. Biblia copywritingu – jak sam tytuł wskazuje – nauczy Cię trzeciego trybu.

ze wstępu Pawła Tkaczyka

Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu. także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi. chwytów i trików. które wszyscy – czeladnik. rzemieślnik. mistrz – muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana. jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła.

Dariusz Puzyrkiewicz. weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie. zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią. przeczytaj. ustaw na półce na wysokości wzroku – i wracaj do niej zawsze. gdy będziesz tworzyć tekst. który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee.

Dowiedz się. jak:

  • korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać
  • skonstruować kuszący nagłówek
  • napisać jasną. zwięzłą i skuteczną ofertę
  • wyróżnić się na tle konkurencji
  • żonglować słowami w mediach społecznościowych

Autor: Dariusz Puzyrkiewicz

Cena: 23.90

Dariusz Puzyrkiewicz: MP3



shadow tłumaczenie, mass effect 1 solucja, amerykańscy bogowie pdf, czerwone dynastie, lee child nowa książka, ignacy krasicki świat zepsuty, maigret odcinki, ostatni jednorożec książka, głos rozsądku audiobook, dieta w chorobach autoimmunologicznych, jonathan antoine schudł, ostre cięcie książka, pavetta wiedźmin, kobieta w masce, vadim tschenze, zabić drozda mobi, czas wolny w prl, samantha young to co najważniejsze pdf, subsaharyjska, diabeł na wiosnę, word 2016 pobierz…