Kategoria: 324298
17.90
1: 9999
Cena:
9999:
Papierowa dziewczyna
Kategoria: Powieści i opowiadania
w której świat wyobraźni miesza się z rzeczywistym.
Niestety po opublikowaniu drugiej powieści Tom pogrąża się w depresji i przechodzi kryzys twórczy objawiający się tym. że nie jest w stanie napisać choćby jednej linijki tekstu. Porzucony przez narzeczoną. nadużywa alkoholu. nie odpowiada na telefony. ma myśli samobójcze. Jego przyjaciele są bezradni.
Pewnej nocy majaczącego we śnie pisarza budzi odgłos tłuczonego szkła. W salonie willi w Malibu pojawia się piękna młoda kobieta. całkiem naga. Twierdzi. że jest bohaterką jego ostatniej powieści. Na skutek błędu d
ISBN: 978-83-8194-195-2
Cena: 9999
978-83-8194-195-2:
nia
Kategoria: 2020
Oprawa
: Format
Cena:
Format:
ywać oferty. propozycji handlowej albo prezentacji bez uprzedniego przeczytania tej książki.
Kay Koplovitz. założycielka USA Networks. prezes Springboard Enterprises
W dzisiejszym świecie biznesu. w którym obserwujemy coraz mniej zaangażowania. techniki zwiększania zaangażowania pracowników i klientów poprzez koncentrację na ich potrzebach i priorytetach w pierwszej kolejności (…) to obowiązkowe narzędzia każdego lidera.
Marshall Goldsmith. autor książki Pozytywne nastawienie. jeden z 50 największych myślicieli biznesowych świata wg magazynu „Thinkers”
Wystarczyło dziesięć sekund przeglądania tej książki. bym dał się wciągnąć przykuwającym uwagę historiom opowiadanym przez Sam. To najbardziej praktyczna. inspirująca i dająca się wykorzystać w życiu(!) książka. jaką kiedykolwiek widziałem n
Kategoria: Ekonomia i biznes Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić. by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina. guru marketingu. niemal nigdy nie są dłuższe niż 200 słów. Według magazynu „Fast Company” jedna osoba na cztery rezygnuje z przeglądania strony internetowej. jeśli jej treść ładuje się dłużej niż cztery sekundy. Mamy do czynienia z prawdziwą epidemią braku cierpliwości. a jednocześnie cierpimy na alienację i niedobór uwagi. Na szczęście są sposoby pozwalające pokonać chroniczne rozproszenie uwagi odbiorców. ISBN: 978-83-287-1512-7 Cena: 9999 978-83-287-1512-7:
dallas 63 audiobook, głód martin caparros, zrozumieć javascript, gabriel glinka, klawikord i róża, psychologia rozwojowa w zarysie pdf, robert fridrich, silence natasha preston, blanka lipińska ten dzień pdf doci, prawo cywilne kazusy z rozwiązaniami, gruzińskie wino, metro 2033 pl, new vegas solucja, jadowity miecz, ddd dla architektów oprogramowania, trevor taylor nie zyje, mikayla – nie masz pojęcia, janina bąk statystycznie rzecz biorąc, sandra wydera ostatnia klasa, farming simulator 19 ceny zbóż, język ukraiński a polski, test kwiat kalafiora, jo nesbo czerwone gardło pdf, legal english pdf, euro truck simulator 2 firma, zagadka pochodzenia…