Kategoria:
:
Cena: 9999
:
Kobiety nieidealne: Iza. Tom 2
Kategoria: Powieści i opowiadania
Iza lubi mieć wszystko pod kontrolą. Ma nienaganna figurę. jeszcze lepsze CV. a gdy potrzebuje pomocy mężczyzny. po prostu za nią płaci. Gdy na jaw wychodzi pewna rodzinna tajemnica. okazuje się. że nie nad wszystkim da się zapanować. nie za wszystkim da się zapłacić. a życie lubi plątać figle … „Kobiety nieidealne”. to lekka i zabawna historia czterech przyjaciółek dotykając wielu damskich tematów; czyli małżeństwa. macierzyństwa. randek czy nawet braku wiary w siebie. Kobiety. które choć nie są idealne i popełniają każdego dnia jakieś drobne błędy. starają się iść na przód z podniesionym czołem wierząc. że wszystko może się udać. Jednym słowem: kobiety nieidealne wyjątkowe!
Autor: Magdalena Kawka. Małgorzata Hayles
Cena: 29.90
Magdalena Kawka. Małgorzata Hayles: MP3
Public Trust
Kategoria: Pozostałe
Beautiful and brainy Texas attorney Sharon Hays must stand alone against mobsters. political corruption. and cover-ups when she discovers key evidence that could prove a man on death row innocent of killing his socialite wife. But little does she realize that the real killer still prowls in the shadows-and will stop at nothing to silence her!
Autor: A. W. Gray
Cena: 117.90
A. W. Gray: MP3
Rewolucja social media
Kategoria: Ekonomia i biznes
Michał Sadowski został laureatem Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2013 w kategorii „Wyjątkowa efektywność przy niskim budżecie”. Klik!
Rewolucja. która sprzyja przystosowanym
Krajobraz po zmianie. jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych. prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego. a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument. którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów.
- Monitoring marki
- Social Media ROI
- Obsługa klienta online
- Wsparcie sprzedaży. Social Business
- Ochrona reputacji
Michał Sadowski – Założyciel i Prezes Zarządu Brand24 S.A.. firmy zajmującej się monitoringiem internetu. Współtwórca popularnych serwisów. odwiedzanych każdego miesiąca przez miliony polskich internautów. Grafik. programista. marketer. Bloger i komentator zjawisk związanych z internetem. Wielokrotny prelegent i panelista na największych polskich konferencjach branżowych. Laureat Aulerów 2012. konkursu na najlepszą nową spółkę technologiczną centralnej Europy.

Autor: Michał Sadowski
Cena: 29.90
Michał Sadowski: MP3
ówne postaci – prócz tytułowego bohatera również jego ochroniarza Magnusa. cesarza Kaliguli. ale też Szawła/Pawła. Heroda Agryppy i wielu innych – to atuty pisarstwa Fabbriego. do których Autor przyzwyczaił Czytelnika już w poprzednich tomach cyklu.
Kategoria: Autor
Robert Fabbri
ISBN: 978-83-8194-187-7
Cena: 9999
978-83-8194-187-7:
Milli
Kategoria: ISBN
978-83-8194-197-6
Ilosc_stron:
Cena:
: 296439
mikołaj kopernik biografia, system prawa cywilnego, brzydki zły szczery, trzecia granica film, córka kapitana, cezary kosikowski, play by play, pan perfekcyjny pdf, chore bajki, nałogowiec kochania, magazyn literacki, z mocy bezprawia, glaskologia, zofia gładyszewska, dziewczyna i chłopak czyli heca, kobiety ze wschodu, kabura przy siodle kowboja, kazusy prawo konstytucyjne, ślepnąc od świateł audiobook, kalendarz księżycowy żyj w rytm natury, droga do serca, był sobie pies pobierz, czas ekarynowy…